Opdracht:
Ik zoek een ontwikkelaar voor een beeldbank die internationaal documentaire, redactionele en journalistieke beelden gaan verkopen voor verschillende fotografen. Je moet ervaring hebben met grote databases, user interfaces, servertechnologie. Ook het samenwerken met Adobeprogramma's, als Photoshop en Bridge moet begrepen worden vanwege de workflow en de iptc / metadata in beeldbestanden. Affiniteit met vormgeving en fotografie is daarom een vereiste.
Beloning/wederdienst:
Jouw uren worden een aandeel in het nieuw op te zetten bedrijf, jouw verdiensten zijn afhankelijk van het aantal uren dat je steekt in het project en het uiteindelijke succes in de verkoop van beelden.
Neem contact op via:
Voor meer informatie: www.guidokoppes.nl (praktisch). Mocht je mij persoonlijk willen benaderen voor het stellen van vragen: doen!
GKFotografie
ontwikkelaar gezocht voor beeldbank
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-