hee
is het mogelijk om in mijn header een soort van banner te laten open met verschillende afbeeldingen?
www.sergios-place.com/forum/index.php
mvg
banner inplaats van header
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: banner inplaats van header
Ja dat is mogelijk (alles is mogelijk
)
Hiervoor zul je in de template bestanden het een en ander aan moeten passen vooral in de

Hiervoor zul je in de template bestanden het een en ander aan moeten passen vooral in de
overall_header.html
, daar wordt de header "gestyled"-
oke maar hoe ofwat aan passen?
mvg
mvg
-
oke kreeg reactie dat het mogelijk was om er een banner van te maken die auto. andere hoofdingen liet zien .
maar weet steeds nog niet hoe ik het kan doen nu .
maar weet steeds nog niet hoe ik het kan doen nu .

Er bestaan scripts die dit voor je doen met verschillende afbeeldingen. Maar ik kan zo snel even niet een script opnoemen die openbaar te downloaden is.
Wat je wel zou kunnen doen is een .gif animatie maken met de verschillende afbeeldingen. Hier kan je zien hoe je dit kunt doen.
Vervolgens upload je de gemaakt .gif animatie naar je webserver. Pas het volgende aan om de afbeelding zichtbaar te maken.
/styles/jouwstijl/template/overall_header.html
Zoek
En vervang dit met de link op je webserver waar je de .gif animatie hebt geplaatst.
P.S. houd wel rekening met de afmetingen van de animatie en de afmetingen van je huidige header. Om zo min mogelijk problemen hiermee te krijgen kun je het beste dezelfde afmetingen voor je animatie gebruiken als de afmetingen die nu van toepassing zijn.
Wat je wel zou kunnen doen is een .gif animatie maken met de verschillende afbeeldingen. Hier kan je zien hoe je dit kunt doen.
Vervolgens upload je de gemaakt .gif animatie naar je webserver. Pas het volgende aan om de afbeelding zichtbaar te maken.
/styles/jouwstijl/template/overall_header.html
Zoek
Code: Selecteer alles
{SITE_LOGO_IMG}
P.S. houd wel rekening met de afmetingen van de animatie en de afmetingen van je huidige header. Om zo min mogelijk problemen hiermee te krijgen kun je het beste dezelfde afmetingen voor je animatie gebruiken als de afmetingen die nu van toepassing zijn.
-
@ moor 41
hee super hoe goed dat jij mij hebt verder geholpen met de fouten en problemen.
dank u wel top
hee super hoe goed dat jij mij hebt verder geholpen met de fouten en problemen.
dank u wel top