Kan subsilver eruit?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Egbert Zijlema
Contacteer:

Kan subsilver eruit?

Bericht door Egbert Zijlema » 14 aug 2009, 09:13

Mijn forum zit in de testfase met 8 geselecteerde leden die allemaal de stijl prosilver gebruiken. Eigenlijk wil ik subsilver gewoon verwijderen, maar nu zie ik in het beheerderspaneel dat ik maar liefst 50 gebruikers van die stijl zou hebben. Wie zijn dat dan wel? Behalve die 8 uitgezochte testers weet eigenlijk nog niemand van het bestaan van het forum af (behalve dan de lezers van dit phpBB-hulpforum). Als ik het goed lees zouden die 50 onbekende gebruikers "bots" kunnen zijn. Ik zal het maar eerlijk toegeven: ik weet niet wat voor diersoort dat is. Ik ken alleen "spambots". Moet ik die onbekende gebruikers eerst op prosilver overzetten voordat ik subsilver uitschakel? En zo ja, hoe doet men dat?

Hartelijk dank,
Egbert Zijlema
Gegroet,
Egbert Zijlema

Homo sapiens non urinat in ventum

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Kan subsilver eruit?

Bericht door FreakyBlue » 14 aug 2009, 09:46

Subsilver kan je gewoon uitschakelen en daarna verwijderen. De 50 gaan dan automatisch over naar prosilver.
De 50 waarnaar je verwijst zijn de zoekmachines die standaard in phpBB3.0.x zitten en die dus herkend worden als ze je forum bezoeken.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Egbert Zijlema
Contacteer:

Bericht door Egbert Zijlema » 14 aug 2009, 10:00

Dankje, FreakyBlue!

Met verwijderen bedoel je dat ik de desbetreffende (sub)mappen daadwerkelijk van de server kan verwijderen?

Vr. gr.
Egbert
Gegroet,
Egbert Zijlema

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 14 aug 2009, 10:25

Klopt, subSilver kun je gewoon van je server verwijderen. Ook verwijderen in het beheerderspaneel onder Systeem en dan stijlen als ik het goed heb.

Egbert Zijlema
Contacteer:

Bericht door Egbert Zijlema » 14 aug 2009, 10:49

Bedankt!
Egbert
Gegroet,
Egbert Zijlema

Gesloten