Op zoek naar modificatie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
steene

Op zoek naar modificatie

Bericht door steene » 07 aug 2009, 12:29

• Modificatie & Versie: Zoek ik nog
    Adres van je forum: http://www.logopedia.be
    phpBB versie: 3.0.4
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? een weinig, niets wat van belang is.

Wat is het probleem?

Hallo, op logopedia heb ik een onderdeel waar goedgekeurde (dit gebeurt door de admins persoonlijk) zelf dingen kunnen oploaden. Andere leden kunnen die dan downloaden als ze zelf ook reeds toegang tot het subforum hebben gekregen.

Volgen jullie nog? Dus op het forum heb ik een subforum waarvan de permissies beperkt zijn. Enkel als je toegang hebt gekregen door een van de admins kun je erop. Als je erop kunt kun je downloaden en uploaden naar hartelust.

Maar daar schuilt het probleem. Sommige leden werken zéér actief mee maar sommige houden het bij 1 bijdrage en kunnen wel voorgoed blijven downloaden.

Mijn vraag? Bestaat er een mod. die een waarschuwing geeft als leden 3 maanden geen bijdrage meer hebben geupload? Is er een manier die het ons makkelijk zou kunnen maken? Voor zowel leden als voor ons. Een waarschuwing bij 3 maand permissies? En of iets die het makkelijk maakt voor ons om te zien hoe lang leden al de extra permissies hebben?

brandsrus
Contacteer:

Re: Op zoek naar modificatie

Bericht door brandsrus » 08 aug 2009, 13:18

Ik heb in de database van phpBB.com geen MOD kunnen vinden die aan je wensen voldoet, dus ik vrees dat je die zelf moet gaan maken. Als je een beetje handig bent lukt het jezelf denk ik wel.

Trouwens, je forum draait op 3.0.4 => verstandig is deze te updaten naar 3.0.5. 8-)

steene

Bericht door steene » 08 aug 2009, 20:17

dat zelf fabriceren zal mij niet lukken. Is er iemand bereid om dit voor mij te doen? Desnoods tegen betaling? Veel zal dat niet zijn, vrees ik maar hulp is echt wel nodig.

Alvast bedankt!

De update, kan ik aan (nog net :-) )

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 08 aug 2009, 22:33

Zulke verzoeken kunnen op het prikbord geplaatst worden in het rubriek "Gevraagd" dan is er een mogelijkheid om een opdracht aan te nemen. Zie voor uitgebreide beschrijving het subforum.

Plaats reactie