Ik was bezig met een tutoriol http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=62&t=5525
Maar daar waar je styles moet openen om te veranderen kan ik niets openen. Ik krijg alleen een page te zien. Moet ik iets anders doen?
Ik wil voor de bovenkant een foto gebruiken en daar de naam van de site in verwerken.
Hoe groot en hoe breed mag het dan worden? En hoe heet dat?
Favicon en bovenkant forum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Favicon en bovenkant forum
Openen met een html editor zoals notepad++, beter geen kladblok of notepad van windows.
Klik HIER om te downloaden voor Windows.
Klik HIER om te downloaden voor Windows.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Oke daarmee kon ik hem inderdaad openen. Snap alleen dat alles selecteren niet.
Heb die zin boven de eerste head geplakt.
Is dat goed? Of had hij bij de onderste gemoeten. Sorry ben mijn kennis over scrips bewerken kwijt
Plaatje moest in de roots. Is toch gewoon in de map?
Heb die zin boven de eerste head geplakt.
Is dat goed? Of had hij bij de onderste gemoeten. Sorry ben mijn kennis over scrips bewerken kwijt

Plaatje moest in de roots. Is toch gewoon in de map?
Bij de met de slash erin, alles selecteren betekend niet meer dan het stukje code selecteren om te kopieren en plakken zodat je niet per ongeluk een foutje maakt bij het overtypen.
Code: Selecteer alles
</head>
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op