Goeimorgen
Ik zit wel eens op een invision powerboard en dan elk keer als er iemand een nieuw topic begint dus een nieuw post zet wordt hij groen en komt er een icoontje voor met bijvoorbeeld new of een uitroepteken. Dus niet als je op iets reageert maar echt een nieuwe post.
Kan dit op phpbb forums ook of is dit alleen voor ip boards?
Nieuw post
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Nieuw post
Ik werk ook (o.a.) met IPB, maar heb geen flauw idee waar je op doelt eigenlijk...
Nou...
Ik zit wel eens op zo'n ip board
En daar als je dan een nieuw onderwerp opent komt het in het groen te staan + een icoontje ervoor.
Zie dit plaatje!

Dus elke keer als er iemand een nieuw onderwerp plaats komt automatisch het onderwerp in het groen en een icoontje ervoor
kan dit ook met phpbb3?
Ik zit wel eens op zo'n ip board
En daar als je dan een nieuw onderwerp opent komt het in het groen te staan + een icoontje ervoor.
Zie dit plaatje!
Dus elke keer als er iemand een nieuw onderwerp plaats komt automatisch het onderwerp in het groen en een icoontje ervoor
kan dit ook met phpbb3?
Niet standaard. Misschien heb je wat aan de MOD Colored link when new post van moderator Jim?
dat is bijna wat ik bedoel
maar kan iemand het in de code vinden hoe ik alleen de nieuwe onderwerpen gekleurd maak en niet de reacties in een onderwerp ? ik heb al gezocht maar zo goed daarin ben ik ook weer niet
maar kan iemand het in de code vinden hoe ik alleen de nieuwe onderwerpen gekleurd maak en niet de reacties in een onderwerp ? ik heb al gezocht maar zo goed daarin ben ik ook weer niet