Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
ifke
Bericht
door ifke » 11 jul 2009, 09:43
- Adres van je forum: http://buxtocloon.v3host.nl/forum/index.php
Event. modificaties op je forum: Geen
Wanneer ontstond het probleem? Geen
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen een nieuwe stijl en logo veranderd
Wat is het probleem?
Ik wil graag een chatbox installeren op mijn forum maar het lukt me niet. Zou iemand me daarmee kunnen helpen? Ik wil dan graag een Ajax chat.
Ook wil ik graag weten of het mogelijk is het forum van de ene host naar een andere over te zetten zonder dat berichten verloren gaan.
Mvg,
Ivo
-
FreakyBlue
-
Contacteer:
Bericht
door FreakyBlue » 11 jul 2009, 10:09
ifke schreef:Ik wil graag een chatbox installeren op mijn forum maar het lukt me niet. Zou iemand me daarmee kunnen helpen? Ik wil dan graag een Ajax chat.
Wat lukt er dan niet. Wat heb je al geprobeerd? Welke chatbox wil je installeren?
ifke schreef:Ook wil ik graag weten of het mogelijk is het forum van de ene host naar een andere over te zetten zonder dat berichten verloren gaan.
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Hoe dit te doen, zie hier:
http://wiki.phpbb.nl/Forum_verhuizen_%28phpBB3%29
-
ifke
Bericht
door ifke » 11 jul 2009, 10:30
Ik wil graag een Ajax chatbox installeren. Maar als ik alle bestanden verander zoals bij de beschrijving staat dan krijg ik steeds errors dus ik doe blijkbaar iets fout.
-
FreakyBlue
-
Contacteer:
Bericht
door FreakyBlue » 11 jul 2009, 11:04
Over welke chatbox hebben we het hier? En welke foutmelding krijg je dan?
-
ifke
Bericht
door ifke » 11 jul 2009, 11:10
Een Ajax chat, De foutmeldingen weet ik niet meer maar ik probeer het niet nog eens want dan loopt weer alles vast en kan ik het forum weer opnieuw installeren.