- Adres van je forum: http://flandriaclub.multiforum.nl/
Event. modificaties op je forum:neen
Wanneer ontstond het probleem?éénmalig voorgekomen Do 02 juli tussen 12h30 en 17h
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?neen
Wat is het probleem?
Hier dus het probleem: enkele berichten van gebruikers werden gewist op de aangegeven datum. Ik ben nochtans de enige die toegang heeft tot het administratiepaneel. Ok, medemoderators kunnen ook berichten wissen, maar het krasse is dat een nieuwe gebruiker die zich pas had geregistreerd ook een nieuw onderwerp had geplaatst en ook dit is verdwenen, samen met het antwoord dat op zijn vraag werd gegeven. Als administrator ben ik toch als enige bevoegd om gebruikers te wissen? Het gaat dus ook niet alleen om het onderwerp van de bewuste gebruiker die weg is, maar zijn naam staat ook niet langer aangegeven in de gebruikerslijst.
In een ander topic hier vond ik terug hoe je via admin logs de geschiedenis kan inkijken van het forum, klopt dit? Lukt dit ook voor de 2.0.22-versie want binnen het administratiepaneel vind ik geen enkele link naar die 'logs' terug.
Het probleem is tot nu toe gebleven tot een éénmalig gebeuren en die berichten, dat is nog niet zoo erg, maar het is wel vervelend dat dit ene lid nu gewist is en dat die mens waarschijnlijk niet begrijpt waarom zijn account is verwijderd.
Dank je voor jullie hulp.