Foutmelding Yourbb-forum 'tijdelijk niet beschikbaar'

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
j0wnathan

Foutmelding Yourbb-forum 'tijdelijk niet beschikbaar'

Bericht door j0wnathan » 26 jun 2009, 11:39

• Adres van je forum: http://zuipenisgezond.yourbb.nl/
    Event. modificaties op je forum: -
    Wanneer ontstond het probleem? Woensdag 24-06
    phpBB versie: ?3.0.5?

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum, en weet ook niet of jullie mij kunnen helpen. Ik heb een paar maanden geleden een forum op yourbb aangemaakt, en tot woensdag deze met veel plezier gebruikt. Tot we woensdagmiddag de volgende melding kregen als we op het forum wilden:
Informatie
Sorry, maar het forum is tijdelijk niet beschikbaar.
Die dag of de dagen ervoor zijn er geen wijzigingen aan het forum gedaan, dus daar kan het volgensmij niet aan liggen. Ik besef dat ik door de URL van het forum niet serieuzer zal worden genomen :P , en ik weet dat jullie verder niet zo veel met yourbb te maken hebben, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
(ik heb overigens woensdagavond al een mailtje naar info@yourbb.nl gestuurd, maar tot op heden geen antwoord gekregen!)

Groet,
Jonathan

Derky
Contacteer:

Re: Foutmelding Yourbb-forum 'tijdelijk niet beschikbaar'

Bericht door Derky » 26 jun 2009, 12:02

Ghehe :bier:

Kan je nog wel in het ACP?
Kijk dan eens naar Forum uitschakelen bij Algemeen> Instellingen forum
en naar Algemeen > Instellingen serverprestatie > Limiteer de systeembelasting of deze op 0 staat.

j0wnathan

Bericht door j0wnathan » 26 jun 2009, 12:24

bedankt voor de snelle reactie. Ik kan niet in het ACP (tenzij hier een aparte url voor is, die bij mij niet bekend is), ik kan niet eens inloggen of iets anders doen, waar je ook klikt, niks doet het. De melding blijft dus staan, verder verandert er niks als je op een button klikt.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 26 jun 2009, 12:30

Hmm vreemd.. normaal gesproken moet je dan wel kunnen inloggen. Je zult echt op yourbb moeten wachten ja.

Maar we raden je natuurlijk aan om zelf een forum te installeren in plaats van zo'n free forum host te gebruiken. 8-) Zie http://www.phpbb.nl/downloads/ en http://wiki.phpbb.nl/Installeren_(phpBB3) voor meer informatie. ;)

j0wnathan

Bericht door j0wnathan » 26 jun 2009, 12:42

Oké, bedankt voor de reacties en waarschijnlijk horen jullie er nog wel van :)

Gesloten