Hallo, wij hebben een forum overgenomen van iemand, maar weten nog niet precies hoe het werkt.
Hoe kunnen we nu bv zien welke versie phpBB dit forum gebruikt?
Dit is overigens het forum http://www.canecorso-forum.nl
forum versie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
forum versie
Laatst gewijzigd door Jim op 11 jun 2009, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van Discussie.
Reden: Verplaatst van Discussie.
Re: forum versie
Op de voorpagina van je Beheerderspaneel staat de phpBB versie, evenals onder de Systeem tab, waar ook de laatste versie die uit is vermeld staat.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: forum versie
yep, gevonden. Ik heb dus 3.0.4. en zal ik moeten uploaden naar 3.0.5. Dat ga ik eens even proberen op te lossen. Dankjewel voor je reactie 
Ik zoek ook een handleiding van 3.0, maar vind die alleen hier op de site, is er ook een pdf van te krijgen, want onze beheerder kan hier niet inloggen.

Ik zoek ook een handleiding van 3.0, maar vind die alleen hier op de site, is er ook een pdf van te krijgen, want onze beheerder kan hier niet inloggen.