Language file nl/common.php couldn't be opened.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
the1slasher

Language file nl/common.php couldn't be opened.

Bericht door the1slasher » 02 jun 2009, 21:32

• url : http://school.jangysemans.be
    Event. :Wat tweaks zoals youtube invoegen en dat is het.
    Wanneer ontstond het probleem?
    Na het update van 3.02 naar 3.05. Ik heb alles laten doen , wat blijkbaar niet de beste oplossing was. Ik heb echter wel alles zelf moeten uploaden in de juiste map.
    phpBB versie: 3.0.5/3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Update, vandaag.
    Wat is het probleem?
Na het update van 3.02 naar 3.05. Ik heb alles laten doen , wat blijkbaar niet de beste oplossing was. Ik heb echter wel alles zelf moeten uploaden in de juiste map.
Ik kon ook de laatste stap niet meer doen " alles nog eens laten checken".

Dit is het ongeveer. Ik heb hier wat zitten zoeken op het forum, en er staat iets van je database, maar ik kan mij niet herinneren dat ik buiten de myadmin.php en de twee andere... iets heb aangepast aan mijn database ?

..

the1slasher

Re: Language file nl/common.php couldn't be opened.

Bericht door the1slasher » 02 jun 2009, 21:54

+
Het is vreemd dat ik updates moest uitvoeren van lang../en naar lang../en ipv naar lang../nl naar lang../nl .
Want bij mijn nl heb ik geen aanpassingen moeten doen, en toch verwijst de fout hier naar.

Gesloten