Op mijn forum zijn een aantal mensen beheerder. Dit is geregeld via de standaard beheerdersgroep.
Daarnaast heb ik een groepje Hulp-Beheerders. Dit is geregeld met een gebuikersgroep met admin rechten.
Maar deze beschikken niet over de knop om de buffer te legen.
Is dat is niet handig aangezien deze regelmatig het een en ander aan de style veranderen.
Hoe dit op te lossen?
buffer legen rechten...
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: buffer legen rechten...
Alleen beheerders met Eigenaar status, kunnen de buffer legen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
en daar is niets aan te doen?Jim schreef:Alleen beheerders met Eigenaar status, kunnen de buffer legen.
is nml niet echt handig

heeft via ftpprogramma legen van de cache map het zelfde effect als op de knop drukken in admin-panel?
Ja in feite wel, je moet niet index.php en .htacces verwijderen, als je dit via de cache map doet vernieuw je tegelijkertijd ook de template 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open