balk met links naar nieuwe berichten onderaan pagina

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
2strokedriver

balk met links naar nieuwe berichten onderaan pagina

Bericht door 2strokedriver » 06 mei 2009, 20:34

Adres van je forum: http://www.bus-forum.nl
phpBB versie: 3.0.4

Hallo mensen,

Hoe kan ik de balk, met daarin de links "toon onbeantwoorde berichten" "toon actieve onderwerpen" "toon nieuwe berichten" toon je eigen berichten" ook aan de onderzijde van het forum plaatsen. Ik wil de bestaande balk (aan de bovenzijde) dus niet verplaatsen, ik wil er een tyweede balk met dezelfde links bij plaatsen aan de onderzijde van het forum.

Ik heb al geprobeerd het betreffende stukje code uit overall_header.html te kopiëren en op de gewenste plek te plakken in viewtopic_body.html maar dit resulteert in een foutmelding als er dan een topic bekeken wordt.

Ohja, de gebruikte stijl is fisubsilver2.

Groeten,
Erik

Derky
Contacteer:

Re: balk met links naar nieuwe berichten onderaan pagina

Bericht door Derky » 07 mei 2009, 18:08

Je moet het hele stuk in overall_footer.html plaatsen. (dus ook met die <!-- IF .. anders krijg je een fout als er 1 deel van mist)

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_DISPLAY_SEARCH -->
	<p class="searchbar">
		<span style="float: {S_CONTENT_FLOW_BEGIN};"><a href="{U_SEARCH_UNANSWERED}">{L_SEARCH_UNANSWERED}</a> | <a href="{U_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}">{L_SEARCH_ACTIVE_TOPICS}</a></span>
		<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
		<span style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><a href="{U_SEARCH_NEW}">{L_SEARCH_NEW}</a> | <a href="{U_SEARCH_SELF}">{L_SEARCH_SELF}</a></span>
		<!-- ENDIF -->
	</p>
	<!-- ENDIF -->
En daarna template verversen in het ACP. (ACP > Stijlen > Templates)
Laatst gewijzigd door Derky op 07 mei 2009, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van support

2strokedriver

Bericht door 2strokedriver » 07 mei 2009, 19:49

Dank je, ik heb het stukje code in het bestand viewtopic_body geplaatst en nu werkt het wel.

Waarom ik dan zelf een foutmelding kreeg is me niet duidelijk maar het werkt nu wel.

Groeten,
Erik

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 07 mei 2009, 20:24

Als je bijvoorbeeld uit die code een <!-- ENDIF --> weg laat, dan crasht de boel. :P Ik denk dat je dat hebt gedaan. ;)

Plaats reactie