Mod mislukt
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Mod mislukt
Wie kan mij helpen ik hem een mod instaltie verprutst
Url via pm ...
PHP Notice: in file /includes/session.php on line 325: Use of undefined constant REFERER_VALIDATE_PATH - assumed 'REFERER_VALIDATE_PATH'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/acm/acm_file.php on line 437: Use of undefined constant CHMOD_WRITE - assumed 'CHMOD_WRITE'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 553: Use of undefined constant CHMOD_READ - assumed 'CHMOD_READ'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 553: Use of undefined constant CHMOD_WRITE - assumed 'CHMOD_WRITE'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
Url via pm ...
PHP Notice: in file /includes/session.php on line 325: Use of undefined constant REFERER_VALIDATE_PATH - assumed 'REFERER_VALIDATE_PATH'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/acm/acm_file.php on line 437: Use of undefined constant CHMOD_WRITE - assumed 'CHMOD_WRITE'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 553: Use of undefined constant CHMOD_READ - assumed 'CHMOD_READ'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 553: Use of undefined constant CHMOD_WRITE - assumed 'CHMOD_WRITE'
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
- Masterbas
- Contacteer:
Re: Mod mislukt
Het oplossen van fouten (door wat dan ook) valt niet onder de taak van het Service Team. Je kunt support vragen in het modificatie-forum. Als je er daar niet uitkomt kun je een back-up laden (of handmatig de MOD helemaal verwijderen), en daarna een nieuwe aanvraag plaatsen naar het Service Team.
Verplaatst naar Modificaties
- Masterbas
Groeten,
Masterbas
Masterbas
WEETJE HET IS niet echt een mod het is een update
Van 3.01 naar 3.04
Van 3.01 naar 3.04
kun je me uitleggen hoe je precies hebt geup dated? via welke pakket? waar? hoe?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
ik heb op phpbb.nl bij downloads op
Automatisch updaten
geklikt en die tutorial gedaan, maar op het eind zei die dat ik niet de goeie bestanden had ofso, en die kon het script zelf download alleen moest ik die zelf instaleren.
ik alles van root naar de goeie mappen gedaan maar nu komen die errors ervoor.
Automatisch updaten
geklikt en die tutorial gedaan, maar op het eind zei die dat ik niet de goeie bestanden had ofso, en die kon het script zelf download alleen moest ik die zelf instaleren.
ik alles van root naar de goeie mappen gedaan maar nu komen die errors ervoor.
je moet van versie 3.0.1 naar 3.0.2
en van 3.0.2 kan je naar 3.0.4 gaan.
Op sourgeforge kun je de updater van 3.0.1 naar 3.0.2 vinden, bij de downloads van phpbb.com staat die andere
Plaats dus eerst de backup terug voordat je opnieuw begint.
en van 3.0.2 kan je naar 3.0.4 gaan.
Op sourgeforge kun je de updater van 3.0.1 naar 3.0.2 vinden, bij de downloads van phpbb.com staat die andere

Plaats dus eerst de backup terug voordat je opnieuw begint.
You cut me open
You cut me open
maar als ik de backup terug plaats is de error er nog steeds
Dan doe je toch iets niet goed met het overschrijven lijkt me
Buffer wel geleegd? (of de map: /cache legen op index.php en .htacces na, via ftp)

Buffer wel geleegd? (of de map: /cache legen op index.php en .htacces na, via ftp)
You cut me open
You cut me open
overschrijven ik doe alleen herstel via acp
Dat geld voor de database, ik had het over de bestanden via ftp 

You cut me open
You cut me open
Daar heb ik dus helemaal geen back uP van gemaakt, hoe moet ik dit nu oplossen ?
Tja, bijhoorlijk dom...
Wat heb je allemaal geinstalleerd? Heb je veel MODs?
Wat heb je allemaal geinstalleerd? Heb je veel MODs?
You cut me open
You cut me open
Verplaats naar support.
Verder graag URL per PM toesturen.
Verder graag URL per PM toesturen.
Ik ben WRT#WGAW$T *beep* dom...
Ik had het weer allemaal goed en toen dacht ik ik moet dat en dat bestand ook nog maar even uploaden maarja alles weer fout. ik heb deze bestanden geupload opnieuw.
Ik heb 3.01 opnieuws gedownload en deze bestanden die niet hoefden opnieuw erop gezet:
.htaccess
common
config
fag
index
mcp
memberlist
posting
report
search
style
ucp
vieuwforum
voewonine
viewtopic = deze als eerst geupload en toen was alles goed het hele forum toen alles hierboven geupload en nu zegt hij dit:
Not Found
The requested URL /install/index.php was not found on this server.
Apache/2.0.46 (CentOS) Server at -------- Port 80
de url verspringt naar: /install/index.php
Ik had het weer allemaal goed en toen dacht ik ik moet dat en dat bestand ook nog maar even uploaden maarja alles weer fout. ik heb deze bestanden geupload opnieuw.
Ik heb 3.01 opnieuws gedownload en deze bestanden die niet hoefden opnieuw erop gezet:
.htaccess
common
config
fag
index
mcp
memberlist
posting
report
search
style
ucp
vieuwforum
voewonine
viewtopic = deze als eerst geupload en toen was alles goed het hele forum toen alles hierboven geupload en nu zegt hij dit:
Not Found
The requested URL /install/index.php was not found on this server.
Apache/2.0.46 (CentOS) Server at -------- Port 80
de url verspringt naar: /install/index.php
je moet de update pakket van 3.0.1 naar 3.0.2 even downloaden van sourceforge, en deze dan uploaden, plus bestanden..
You cut me open
You cut me open
- Masterbas
- Contacteer:
En de install-map verwijderen/niet mee uploaden... controleer even of er dus geen map "/install/" op je FTP staat...
En even controleren of je config.php de oude is... want volgens mij staat er nu dat phpBB nog niet geïnstalleerd is... 

Groeten,
Masterbas
Masterbas
de site =
het hele forum lukt gewoon niet aan de praat te krijgen meer.
Rare zin...
ik heb nu net een nieuwe 3.01 gedownload van sorceforce en er opnieuw opgezet
Als ik inlog dan komt er je bent nu ingelogd en dan gaat hij weer naar index en dan ben ik weet uitgelogd en onderaan in legende staat mijn naam gewoon + hij geeft nog steeds die meldingen weer.
het hele forum lukt gewoon niet aan de praat te krijgen meer.
Rare zin...
ik heb nu net een nieuwe 3.01 gedownload van sorceforce en er opnieuw opgezet
Als ik inlog dan komt er je bent nu ingelogd en dan gaat hij weer naar index en dan ben ik weet uitgelogd en onderaan in legende staat mijn naam gewoon + hij geeft nog steeds die meldingen weer.
Laatst gewijzigd door pakestok op 14 apr 2009, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles is opgelost na een config.php file te generen op http://tools.phpbbservice.nl/config_generator/
De andere config.php die ik had gebruikt wilen niet
De andere config.php die ik had gebruikt wilen niet