Balken

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Dmeijer13

Balken

Bericht door Dmeijer13 » 31 mar 2009, 09:55

Beste,

Ik heb een vraag over de stijl: skyblue. Ik heb in gebruik op www.forums.pokeplace.nl

Is het mogelijk om de in balken een icoon te plaatsen, zoja hoe?

Dan heb ik het wle over de balken waar de categorie naam in staat e.d. bijv. Rechts uigelijnd, of juist links, nog voor de cat. naam.

Nog iets,

Is het mogelijk om in de breadcrubs links te zetten naar de site, en RPG bijv. zonder dat deze zichtbaar als je in een forum zit, dus alleen p de index, en bovenaan. Want als dat komt waar Chat enzo ook staat... dat werk voor mij gewoon niet.

Alvast bedankt!
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

marian0810
Contacteer:

Re: Balken

Bericht door marian0810 » 31 mar 2009, 15:31

Die stijl heeft toch geen breadcrumbs?

Dmeijer13

Re: Balken

Bericht door Dmeijer13 » 03 apr 2009, 22:36

Onee... zie het nu pas!

Nahja, bij het deel waar je nu forumoverzicht ziet staan, moet dus een link naar de site bijv. komen zoals in m'n 1e bericht volgens mij al aangaf. Maar die link mag niet gezien worden als je in een categorie zit, in dat pad boven de forums dus.

Laatst omhoog gehaald door Dmeijer13 op 03 apr 2009, 22:36.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Plaats reactie