Adres gewijzigt.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jan van den Berg

Adres gewijzigt.

Bericht door Jan van den Berg » 25 mar 2009, 14:50

Beste mensen,ik ben beheerder van ............. en heb per ongeluk het adres gewijzigd,nu kom ik er niet meer op,sinds de verhuizing waren er al problemen en ik dacht het op te lossen,ik weet niet of ik hier goed zit,maar wie o wie kan mij aub helpen,alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berg op 25 mar 2009, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Adres gewijzigt.

Bericht door Paul » 25 mar 2009, 15:01

Jan,

Ik heb je bericht gesplitst van het andere topic> graag voortaan zelf een nieuw topic openen, ipv een ander topic hijacken.

Verder maak je gebruik van phpBB3.nl als host. je zal dus voor dit soort problemen bij hun moeten zijn.

Jan van den Berg

Re: Adres gewijzigt.

Bericht door Jan van den Berg » 25 mar 2009, 15:03

paul schreef:Jan,

Ik heb je bericht gesplitst van het andere topic> graag voortaan zelf een nieuw topic openen, ipv een ander topic hijacken.

Verder maak je gebruik van phpBB3.nl als host. je zal dus voor dit soort problemen bij hun moeten zijn.

Paul,bedankt,ik weet er niet zo veel van maar ga het daar proberen,sorry voor het verkeerde plaatsen,dat was niet mijn bedoeling.

Gesloten