Registratiecode na up-date werkt niet
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Registratiecode na up-date werkt niet
Na de laatste up-date werkt bij het registreren door een nieuwe gebruiker de registratiecode niet meer. Op die plaats waar de code moet verschijnen is alleen een klein vierkanje met kruisje te zien. hoe is dit op te lossen?
..
..
Re: Registratiecode na up-date werkt niet
Vul even de support template, incl je forum url, in alsjeblieft.
- Adres van je forum: *knip 18+* doorklikken naar het item "Het forum"
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Na de laatste update naar versie 3.04
phpBB versie: 3.04
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? na update niets veranderd
Wat is het probleem?
Laatst gewijzigd door Derky op 23 mar 2009, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: 18+ link verwijderd
Reden: 18+ link verwijderd
Kan je misschien even de directe link naar je forum geven, aangezien ik die op je website zo snel even niet kan vinden.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dat kan niet Jim, ze gebruiken een frame voor het forum, en is tevens voor 18 +... 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Je kan niet rechtstreeks op het forum komen wegens de beveiliging. Indien echt noodzakelijk kan ik de beveiliging er tijdelijk afhalen, laat het mij even weten.
Kan je me de link even per PM toesturen?
Het lijkt erop dat er ergens een BOM staat. Heb je iets aangepast aan een phpBB (Voornamelijk lang file)?
Het lijkt erop dat er ergens een BOM staat. Heb je iets aangepast aan een phpBB (Voornamelijk lang file)?
Wat bedoel je precies met "Het lijkt erop dat er ergens een BOM staat." Na de up-date is er niets gewijzigd, misschien enig idee welk bestand de schuldige kan zijn?paul schreef:Kan je me de link even per PM toesturen?