phpBB versie: 3.0.4
Een vraag betreffende custom profile fields.Ik heb die aangemaakt, maar wil ze graag bij registratie in een apart kader hebben. Je hebt bij registratie de sectie waar onder andere je gebruikersnaam staat, dan een sectie waar je de taal kunt instellen (onder andere) en dan je sectie met de bevestigingscode. Nu wil ik de custom profile fields ook in een aparte sectie hebben. Ik wil graag een drietal secties extra maken, maar geen idee hoe. ( ben overigens geen expert in Php)
Deze extra velden wil ik ook laten tonen als iemand in het forum het profiel wil bekijken van een poster. Misschien erg makkelijk te doen misschien ook niet. Ik ben een newbie op een phpbb board.
..
Custom profile field bij registratie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Custom profile field bij registratie
Als ik me goed kan herinneren is dit een bug in phpBB 3.0.4 dat ze niet worden weergeven bij de registratie.
Hoi Paul, ze worden wel weergegeven, maar niet in een aparte sectie
Ah, las het verkeerd. Je zal de file styles/JOUW_STYLE/template/ucp_register.html aan moeten passen daarvoor.
Thanks, nu op zoek naar iemand die dat kan.
Ik heb dit geopend, en bekeken, maar dit gaat mijn kennis ver te boven...Wellicht weet jij waar ik dat kan vragen?? tia

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open