Map niet kunnen wijzigen????

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
robijn50

Map niet kunnen wijzigen????

Bericht door robijn50 » 16 mar 2009, 13:10

Hoi. Ik heb het forum geïnstalleerd (3.04), en de mod automod geïnstalleerd. Hier piepte het forum al, dat de map niet kon worden gewijzigd, maar het werkt wel. Nu wilde ik voor een test deze mod uit proberen. Ik heb gekozen voor " Birthday on registration" . Ik heb alles in de juiste map geplaatst (/store/mods/) en via Automods geprobeerd het te installeren. Wederom zegt PhpBB dat "De map kon niet gewijzigd worden." en stopte de installatie.... Eerlijk gezegd heb ik geen idee welke map er bedoelt word. Heb alle mappen die ik moest verzetten voor het installeren van het board op 777 gezet, zoals in de handleiding word geschreven. Maakt het uit of safe mode aan staat of wat doe ik fout?? Dit is mijn eerste installatie en ervaring met dit board, dus be patient with me.....
..

Pascal
Contacteer:

Re: Map niet kunnen wijzigen????

Bericht door Pascal » 16 mar 2009, 13:15

Staat er iets voor of achter? of kun je mischien een screenshot maken van het probleem dat je tegenkomt?

Je zult waarschijnlijk deze mappen schrijfbaar moeten maken, (CH'MODDEN)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open

robijn50

Bericht door robijn50 » 16 mar 2009, 13:26

Dat is snel . Ik sluit even een schermafbeelding bij. De verbinding is in tegenstelling tot wat het scherm zegt wel gelukt, alleen doordat de map niet schrijfbaar is, kreeg ik dit terug...
Afbeelding

Geen idee dus welke map

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 16 mar 2009, 13:35

AutoMOD must be able to create directories and write files within the /store/ directory. This is also a requirement of phpBB itself, so there should not be any difficulties here.
dus de store map schrijfbaar gemaakt?

En ook de phpBB lokatie vanuit de website root goed invullen, dus wanneer je de FTP server binnen komt, de weg volgen naar de phpBB map en die dus gebruiken.

bijvoorbeeld: httdocs/phpBB
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open

robijn50

Bericht door robijn50 » 16 mar 2009, 13:43

De laatste optie deed het hem. Httpdocs voor phpbb. Maar dan heb ik nog een vraagje. Moet de gehele map incl alle submappen op 777 gezet worden???? Dus bij die mod van birthday, de dir zetten op store/mods/birthday en alles op 777

Gesloten