General Error

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Kroker

General Error

Bericht door Kroker » 28 feb 2009, 12:23

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum: ajax chat
    Wanneer ontstond het probleem? net
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja, hele stijl, maar dat maakt niet zo heel veel uit denk ik
    Wat is het probleem?
Hoi, ik heb daarnet de board3portal geïnstalleerd, alle edits goed uitgevoerd enzo, toen ik klaar was opende ik de installatie (install_portal/install.php) en toen stond er dat het succesvol was uitgevoerd, maar als ik nu naar m'n forum ga, staat er:

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Table 'web177-phpbb.PORTAL_CONFIG_TABLE' doesn't exist [1146]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

'k dacht eerst dat de installatie file kapot was ofzo o.O

Jim
Contacteer:

Re: General Error

Bericht door Jim » 28 feb 2009, 12:59

Toch niet, want deze fout wijst erop dat je de aanpassingen in het bestand includes/constants.php niet goed hebt uitgevoerd, kan je dat even controleren?

Verplaatst naar 3.0 Modificaties.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Kroker

Re: General Error

Bericht door Kroker » 28 feb 2009, 13:11

Ow, dat was heel dom van me. Ik vond eerst de regel // Additional tables niet, 'k heb waarschijnlijk de verkeerde file voor me genomen, aangezien ie er nu heel anders uit zag dan hiervoor. :P Mja, aangepast, en hij doet het. Bedankt!

Plaats reactie