Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
roze
-
Contacteer:
Bericht
door roze » 25 feb 2009, 19:01
- Adres van je forum: http://www.fysiovisie.nl/forum
Event. modificaties op je forum:geen
Wanneer ontstond het probleem?n.v.t.
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Momenteel hebben
alle geregistreerde leden toegang tot een groot aantal fora.
Ik wil nu een forum inrichten waarbij een slectie groep deel mag gaan nemen. Deze selecte groep van geregistreerde leden mag echter tot de overige fora voor geregistreerde toegang hebben.
Wie kan mij helpen met het juist instellen van de permissies?
..
Rob Zeijen, Valkenswaard

-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 25 feb 2009, 19:06
Voeg het forum toe en zet de permissies voor de geregistreerde gebruikersgroep voor dat forum op de rol "Geen toegang". Dan zet de permissies voor de groep die waarvan je wilt dat ze het forum wel kunnen zien op de rol "Standaard toegang".
Je kan permissies hier instellen: Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Forum permissies groepen
-
roze
-
Contacteer:
Bericht
door roze » 25 feb 2009, 21:19
Jim schreef:Voeg het forum toe en zet de permissies voor de geregistreerde gebruikersgroep voor dat forum op de rol "Geen toegang". Dan zet de permissies voor de groep die waarvan je wilt dat ze het forum wel kunnen zien op de rol "Standaard toegang".
Je kan permissies hier instellen: Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Forum permissies groepen
Tot zo ver duidelijk, maar hoe moet ik het zo instellen dat er nu geregistreerde gebruikers bijkomen die alleen voor dit nieuw forum toegang krijgen en waarvoor de rest van de fora
(die voor geregistreerde gebruikers zichtbaar zijn) gesloten blijft?
Rob Zeijen, Valkenswaard