Hoe gebruik ik deze mod?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
BlueCola

Hoe gebruik ik deze mod?

Bericht door BlueCola » 23 feb 2009, 18:47

• Modificatie & Versie: Change User's Post Count & 2.0.3
    Directe link naar de modificatie: http://www.phpbb.com/mods/db/index.php? ... ib_id=3140
    Adres van je forum: http://dph.marijntjuh.nl
    phpBB versie: 3.0.4
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Hiervoor, maar dat heeft hier niks mee te maken...

Wat is het probleem? Ik heb alle instructies opgevolgd ( Wist niet wat ik met het bestand : modx.prosilver.en.xsl moest doen, dus daar heb ik niks mee gedaan ). Maar nu weet ik niet hoe ik de postcount van gebruikers kan wijzigen. Ik zie niks in het beheerders panel staan.

Kevin
Contacteer:

Re: Hoe gebruik ik deze mod?

Bericht door Kevin » 24 feb 2009, 08:51

Dat xls bestand moet je openen met je browser, daar kun je dan alle wijzigingen lezen die je moet doen om de mod te laten werken.

Het wijzigen van het aantal berichten kun je vinden op de eerste pagina als je klikt op de optie "gebruiker beheren" op de acp pagina's van het profiel van iemand dus.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

BlueCola

Bericht door BlueCola » 24 feb 2009, 19:04

Ik heb alles geinstalleerd enzo. Alle wijzgingen aangepast. Alleen als ik het 2e bestand open, krijg ik alleen maar tekst te zien : <xml blaat> <nogmeerblaat> </meer> enz. En bij het gebruikersbeheer op de 1e pagina zie ik niks :S!

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 24 feb 2009, 19:24

Het XSL bestand moet je ook niet bekijken, het XSL bestand is enkel een hulpmiddel om het XML bestand te kunnen bekijken.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

BlueCola

Bericht door BlueCola » 24 feb 2009, 20:08

Oke. Maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost! Hoe gebruik ik deze mod?

Plaats reactie