- Modificatie & Versie:
Copermine - coppermine-gallery.net/
Directe link naar de modificatie:
www.potterdome.com/portal/gallery
Adres van je forum: http://www.potterdome.com
phpBB versie:
3.0.4
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Ik had op Coppermine een account aangemaakt (beheerder account) om te kunnen uploaden ed.
Nu ik de bridge heb geinstalleerd die samen werkt met me forum heb ik het volgende probleem.
Ik moet nu inloggen met de account van het forum. Maar zodra ik dat doe sla hij dat niet op en ben ik weer uitgelogd.
Ik denk dat het probleem het volgende is. Als ik via de portal inlog en ik ga via het menu naar forum ben ik ook uitgelogd. Denk dat het iets te maken heb sessions of cookies maar heb geen idee hoe ik dit op kan lossen.
Kort samengevat:
Log via portal in en ga naar potterkiekjes (coppermine) dan ben ik automatisch uitgelogd. Nadeel is dus dat enkel beheerders kunnen uploaden en geen gasten, daardoor kan ik niet meer in het admin paneel van coppermine. Hoe dit op te lossen?
Coppermine
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Coppermine
Webmaster PotterDome.com || MyDome.nl
Re: Coppermine
Zou je je cookie-instellingen eens kunnen plaatsen? Lees anders eens dit artikel (Engels) door. 

Voormalig Support Teamlid
Re: Coppermine
Bedankt johan voor je snelle reactie 
Heb die pagina door genomen, maar het werkt helaas niet. Wel werken de cookies beter op het forum, want daar logde ik soms ook uit als ik naar andere link ga waar je voor ingelogd moest zijn. Dat is dus nu niet meer dus daarvoor al bedankt
Maar kan nog niet in het admin van Coppermine
Cookie
Cookie domein:
.potterdome.com
Cookie naam:
PD_Cookie
Cookie pad:
/
(heb ook al /portal geprobeerd)
Cookie secure [ https ]:
Zet deze optie alleen aan als je server gebruik maakt van SSL. Indien dit aan staat en SSL niet ondersteund wordt, ontstaan er fouten bij het doorsturen naar pagina's.
Uitgeschakeld
Hier onder screen van me db (cpg14x_bridge)
short_name = phpbb3
license_nummer = leeg

Heb die pagina door genomen, maar het werkt helaas niet. Wel werken de cookies beter op het forum, want daar logde ik soms ook uit als ik naar andere link ga waar je voor ingelogd moest zijn. Dat is dus nu niet meer dus daarvoor al bedankt
Maar kan nog niet in het admin van Coppermine
Cookie
Cookie domein:
.potterdome.com
Cookie naam:
PD_Cookie
Cookie pad:
/
(heb ook al /portal geprobeerd)
Cookie secure [ https ]:
Zet deze optie alleen aan als je server gebruik maakt van SSL. Indien dit aan staat en SSL niet ondersteund wordt, ontstaan er fouten bij het doorsturen naar pagina's.
Uitgeschakeld
Hier onder screen van me db (cpg14x_bridge)
short_name = phpbb3
license_nummer = leeg
Webmaster PotterDome.com || MyDome.nl