Prive Berichten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Dmeijer13

Prive Berichten

Bericht door Dmeijer13 » 18 feb 2009, 18:09

Als men een prive bericht beantwoord gata hij naar alle mensen waar hij de 1e x heen gestuurd is.

Is het niet te veranderen dat als iemand een PB beantwoord ALLEEN naar de persoon gaat waar hij vandaan komt, want heel eerlijk gezegd word ik een beetje ziek van deze functie die erin gegooit is, en handig is die verre van.

Bedankt alvast.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Pascal
Contacteer:

Re: Prive Berichten

Bericht door Pascal » 18 feb 2009, 18:21

De mensen verwijderen op degene na die het moet ontvangen, tja het zit er eenmaal in en sommige mensen vinden het waarschijnlijk wel handig...
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Dmeijer13

Re: Prive Berichten

Bericht door Dmeijer13 » 18 feb 2009, 18:22

Pascal schreef:De mensen verwijderen op degene na die het moet ontvangen, tja het zit er eenmaal in en sommige mensen vinden het waarschijnlijk wel handig...
Ja dat snap ik ook dat het zo kan, maar ik mag toch aannemen dat er een bestand is, waar je het gewoon verwijderen kan, en dat is waa rik om vraag. :)
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Gesloten