Hi, ik wil graag het phpbb logo vervangen, waar kan ik dit doen en in welk formaat moet ik de banner maken?
Ik heb al in de overal_header.tpl gekeken en gezocht naar "logo" maar kan niks vinden...
We gebruiken phpbb 3.0.3 en style prosilver.
Alvast bedankt!
Logo aanpassen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Logo aanpassen
In phpbb3 heb je geen .tpl bestanden meer, dus daar gaat al iets niet goed. De rest staat in het bestand root/styles/jouwstijl/imageset/imageset.cfg
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
ohja ik zocht in de html bestanden, tpl noemde ik even uit de routine v/d old days 
weet je misschien ook hoe groot een banner zou moeten zijn? zoals op dit forum de wereld achtergrond als banner...?? klik hier om ons forum te zien...

weet je misschien ook hoe groot een banner zou moeten zijn? zoals op dit forum de wereld achtergrond als banner...?? klik hier om ons forum te zien...
Jouw stijl past zich automatisch aan aan de resolutie van de gebruiker, daarom zal je nooit geen header van 1250 kunnen wegzetten omdat deze bij veel gebruikers er dan maar half op komt. Denk dat je met 900px breed wel aan de max. zit om het bij iedereen er netjes uit te laten zien. denk wel dat jet het zoekblok daarna misschien nog moet verplaatsen, of het moet niet storend zijn om over je headerafbeelding te hebben.
Verplaatst naar 3.0 Stijlen
- Lucas
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op