probleem bij downloaden van bestanden naar mijn pc

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
odil
Contacteer:

probleem bij downloaden van bestanden naar mijn pc

Bericht door odil » 05 feb 2009, 20:19

• Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be/forum
    Event. modificaties op je forum: niet zelf geinstaleerd en weet niet hoeveel mods er al zijn geinstaleerd (info bij pascal
    Wanneer ontstond het probleem? bij het overzetten van bestanden naar mijn pc met ftp
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? forum nog niet in gebruik, ik moet nog wachtwoord krijgen van de persoon die het instaleerde
    Wat is het probleem?
Iemand van het phpbb team heeft mijn forum geinstaleerd en toen ik de bestanden wil overzetten naar mijn pc met ftp kreeg ik een foutmelding en stopte het downloaden.
Dan heb ik mapje voor mapje naar mijn pc gedownload maar bij de map cache blijft het probleem.
Ik kan die map wel downloaden maar die blijft leeg, dus de bestanden zitten er niet in.
Mapje opengedaan en de bestanden geselecteerd en zo proberen te downloaden naar de pc maar ik krijg een foutmelding.

550 can't open ctlp admin_acp_main.html.php permision deneid.

Error occured during transfer.

Iemand een idee hoe ik toch de bestanden in de map cache naar mijn pc kan downloaden ?

Thnx

Mid

Re: probleem bij downloaden van bestanden naar mijn pc

Bericht door Mid » 05 feb 2009, 20:36

De map /cache moet als attributen hebben: 0777, evenals de bestanden. Je hebt overigens uit /cache alleen nodig om te bewaren: index.htm en .htaccess.

Als je .htaccess niet ziet, dan zul je in de instellingen van je FTP-programma de verborgen bestanden zichtbaar moeten maken en dan die instellingen opslaan.

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 05 feb 2009, 20:50

Kijk eens naar mijn avatar, wat staat daar onderaan :lol:

Ik snap het dus niet :oops:
Kun je eens kort uitleggen wat ik moet doen ?
Ook wat ftp betreft snap ik niet.

EDIT

.htaccess zie ik staan onder de mapjes samen met een deel andere bestanden (staan niet in een map)
Die bestanden kon ik zonder probs downloaden naar mijn pc.

Enkel de inhoud van de map cache kan ik niet downloaden (fout melding)

Alvast mijn dank

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 06 feb 2009, 19:53

Mid schreef:De map /cache moet als attributen hebben: 0777, evenals de bestanden. Je hebt overigens uit /cache alleen nodig om te bewaren: index.htm en .htaccess.

Als je .htaccess niet ziet, dan zul je in de instellingen van je FTP-programma de verborgen bestanden zichtbaar moeten maken en dan die instellingen opslaan.

Hoe stel ik dat in op 0777 ?
Ik gebruik WS-FTP_LE '95

Hoe kan ik mijn verborgen bestanden zichtbaar maken ?

Op google kan ik het alvast niet vinden.

Mid

Bericht door Mid » 06 feb 2009, 23:15

odil schreef:Hoe stel ik dat in op 0777 ?
Ik gebruik WS-FTP_LE '95

Hoe kan ik mijn verborgen bestanden zichtbaar maken ?
WS-FTP kan geen verborgen bestanden zichtbaar maken, dus installeer bijvoorbeeld het gratis FTP-programma FileZilla. Daarin kun je via het menu bestanden wel zichtbaar maken, zoals .htaccess, en die instelling opslaan via het menu.

Attributen wijzigen: ga op de map of op het bestand staan (via FTP) met de muiscursor en dan rechtsklikken.

Gesloten