Een laptop heeft vaak de optie om je touchpad zo in te stellen dat een korte tik in de rechterbovenhoek gelijk is aan klikken met een scrol wiel.marian0810 schreef:Tja ik heb een laptop, dus geen scrollwieltje...

Een laptop heeft vaak de optie om je touchpad zo in te stellen dat een korte tik in de rechterbovenhoek gelijk is aan klikken met een scrol wiel.marian0810 schreef:Tja ik heb een laptop, dus geen scrollwieltje...
Maar dan gebeurd het ook als ik het niet wilmarian0810 schreef:Dat werkt anders net zo goed als er wél een target="_blank" staat hoorLucas schreef:maar ikzelf maak er enorm veel gebruik van, het openen in nieuwe tabbladen.Ik ben het helemaal met Insomnia eens, ik vergeet regelmatig om de rechtermuisknop te gebruiken en dan erger ik me ook als hij in hetzelfde scherm opent.
Dat is geen bug, je kan het wrappen, maar heeft het voor zin?, aangezien niemand zo een lange woonplaats heeft.
phpBB2 kan wel wegphpBB.nl / phpBB schreef:phpBB kent op dit moment 2 versies; phpBB2 een zeer stabiel, goedwerkend en gemakkelijk forum en phpBB3 het nieuwe zeer uitgebreide forum met talloze nieuwe opties.
Sourceforge.net iemand? Daar kan je zelfs 1.x nog downloadenJohan schreef:Én is niet meer te downloaden?
Interne fout
Uit phpBB.nl Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
De webserver kan niet schrijven in de uploadmap (public).