Ik heb een groep gamemedewerker op mijn forum aangemaakt.
De persoon die daar de leiding heeft gaat minder actief zijn en hierbij wil ik hem dus gewoon terug lid maken maar als ik dit wijzig blijft op men topiclist de kleur van de rang staan terwijl ik rang verwijderd heb + groep. Wat kan ik nu doen?
rang probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: rang probleem
Dus je hebt de rang weer terug op gebruikers standaard gezet en hem van de groep verwijderd? Kan je dan even een link naar een topic geven zodat we het kunnen zien wat je bedoeld. Daarbij zou het ook even handig zijn als je een testaccount voor ons maakt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Hier: http://www.pckapot.be/phpBB3/, even kijken bij het game hoekje en u ziet dat ultddave een oranje kleur heeft en als u naar topics van hem wilt gaan ziet u dat ze op een normale kleur weergegeven worden.
Eh, ja. Dat is inderdaad wel een beetje raar ja. Probeer eens de buffer te legen. En als dat niet werkt, welke MODs of eigen aanpassingen heb je (de laatste tijd) allemaal geinstalleerd?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
De buffer had ik al eens leeggemaakt voor ik mijn vraag stelde, nu heb ik het nog eens gedaan maar net zoals daarjusit zonder resultaat.
Verder bestaat dit forum nog niet zolang en heb ik er niets meer opgezet dan de AeroBlue style, de aijac chat mod + heb ik een linkje in men overal_header gezet dat verwijst naar mijn site waar de tips en reviews staan end dergelijke.
Verder bestaat dit forum nog niet zolang en heb ik er niets meer opgezet dan de AeroBlue style, de aijac chat mod + heb ik een linkje in men overal_header gezet dat verwijst naar mijn site waar de tips en reviews staan end dergelijke.