Updaten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
The-Lion

Updaten

Bericht door The-Lion » 23 jan 2009, 16:10

Hallo, ik wil mijn forum laten updaten. Alleen er is een klein probleem. Ik heb zelf ooit geüpdate, maar tijdens het installeren van de calendar mod kreeg ik te horen dat mijn phpBB forum nog versie 3.0.3 was en niet 3.0.4 wat het zou moeten zijn. Ik heb laatst een back-up terug moeten zetten, het zou kunnen zijn dat dat een oudere phpBB versie is geweest.
Krijg nu de foutcode:

Code: Selecteer alles

Fatal error: Not able to open ./cache/data_global.php in /home/theyello/domains/theyellowarmy.nl/public_html/forum/includes/acm/acm_file.php on line 112
En de calendar mod is ook weg.
Dit is dus wat achtergrond informatie, meer info later in pb. Mijn forum moet dus geüpdate worden.

PhilipvD

Re: Updaten

Bericht door PhilipvD » 23 jan 2009, 17:10

U dient uw forum eerst helemaal goed te laten werken alvorens wij service geven.
Wat betreft die foutmelding kan de zoekfunctie een heel eind helpen :)

The-Lion

Bericht door The-Lion » 25 jan 2009, 10:14

Maar het zou niet zo kunnen zijn dat de databse versie 3.0.4 is maar de bestanden van 3.0.3? Waardoor het met een update te verhelpen is?

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 25 jan 2009, 16:02

Verplaatst naar support.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten