ik zoek een mod die het forum (de bestanden: html, php enz) op fouten controleert.
vooral als er veel modjes geinstalleerd zijn wil ik zeker weten dat als er iets fout gaat het niet aan het forum ligt. als dit al eventueel bestaat voor phpBB2 hoor ik dit ook graag!
suus
mod die forum op fouten controleert
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: mod die forum op fouten controleert
Wat bedoel je met "op fouten controleert"? Kan je iets duidelijker zijn met waarom je dit wilt en wat je precies wilt, want ik snap er weinig van.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
hmm ja hoe omschrijf ik dat....
Mijn forumleden ondervinden de laatste tijd rare dingen, misschien heeft het wel helemaal niks met het forum te maken en wel met hun eigen computer of de hosting. ik wil gewoon zeker weten dat het niet het forum is dat het probleem geeft. 1 puntje of streepje verkeerd en er gaat al iets mis toch? of haalt de error/debug van het forum alles er al uit?
een programma dat foute codes vind. op internet heb je wel http://validator.w3.org/, maar dan voor een forum.
suus
Mijn forumleden ondervinden de laatste tijd rare dingen, misschien heeft het wel helemaal niks met het forum te maken en wel met hun eigen computer of de hosting. ik wil gewoon zeker weten dat het niet het forum is dat het probleem geeft. 1 puntje of streepje verkeerd en er gaat al iets mis toch? of haalt de error/debug van het forum alles er al uit?
een programma dat foute codes vind. op internet heb je wel http://validator.w3.org/, maar dan voor een forum.
suus
Wat zijn die dingen dan die je leden meemaken?
trouwens welke phpbb versie gebruik je?
trouwens welke phpbb versie gebruik je?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
ah nou daar wrikt de schoen... ik ben bezig met versie 3.0.4 maar we zijn nog niet over dus ik zit nog in de laatste versie van 2....
dus ik denk niet dat het slim is om daar verder over in te gaan, want over phpbb2 wordt geen support meer gegeven.
suus
dus ik denk niet dat het slim is om daar verder over in te gaan, want over phpbb2 wordt geen support meer gegeven.
suus
Er bestaat niet zoiets om alles te testen op fouten. Je kan hooguit gebruik maken van je errorlogs.