Usernames, niet klikbaar

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jeffrey PI
Contacteer:

Usernames, niet klikbaar

Bericht door Jeffrey PI » 05 jan 2009, 00:27

• Adres van je forum: http://www.magnumpi.nl/communitie
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem?sinds update naar 3.0.4
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? De template. Onlangs werkte mijn forum op merkwaardige wijze niet meer. Ik heb toen een nieuwe phpbb database gemaakt, en het grootste deel van mijn oude naar het nieuwe genoemd in PHPMYSQL. Ik denk dat ik een table vergeten ben en dat hij het daardoor niet meer linkt.
    Wat is het probleem?
Leden worden niet gelinkt

Zodra ik inlog kan ik niet meer op de usernames klikken, en doorgelinkt worden naar hun profiel. Alleen via de profiel button. Als ik echter uitgelogd ben, kan het weer wel. Weet iemand hoe dat kan? En, is er een table die dit aanstuurd die ik mogelijk ben vergeten over te zetten vanaf mijn oude naar het nieuwe, waardoor dit probleem ontstaat?

Jeffrey PI
Contacteer:

Re: Usernames, niet klikbaar

Bericht door Jeffrey PI » 09 jan 2009, 21:03

Het probleem is al ruim 24 uur geleden geplaatst, en ik ben er nog niet achtergekomen hoe het komt. Ik denk dus dat ik een table vergeten ben, en dat de usernames daarom niet klikbaar zijn. Iemand een idee welke table dat aanstuurd, of misschien een andere oplossing? Zou erg fijn zijn.

Jeffrey

Gesloten