Is er al een shoutbox voor PHPBB3?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Is er al een shoutbox voor PHPBB3?
In de PHPBB2 versie had ik een shoutbox.
Nu zijn we net overgegaan naar PHPBB3 en ik heb geen shoutbox meer en dat willen mijn leden wel.
Vraag dus is: Is er een compatibile shoutbox voor PHPBB3 en waar kan ik die vinden??
Alvast super bedankt.
Groetjes,
Dawn
Nu zijn we net overgegaan naar PHPBB3 en ik heb geen shoutbox meer en dat willen mijn leden wel.
Vraag dus is: Is er een compatibile shoutbox voor PHPBB3 en waar kan ik die vinden??
Alvast super bedankt.
Groetjes,
Dawn
Re: Is er al een shoutbox voor PHPBB3?
Dank je wel. Is dit niet alleen chatten?RickR86 schreef:Deze: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... t=shoutbox
Staat dit dan onderaan het forum waar mensen dingen naar elkaar kunnen roepen?
Die staat onderaan je forum ja.
Super, dan gaan we even rommelen.
Dank je wel.
Dank je wel.
Het gaat helemaal fout.
We krijgen gekke zinnen bovenin het forum en alles wordt supergroot.
Iemand tips????
We zijn er niet zo superhandig in geloof ik.
We krijgen gekke zinnen bovenin het forum en alles wordt supergroot.
Iemand tips????
We zijn er niet zo superhandig in geloof ik.
Er is hier ook een service team die het voor je kan installeren.
Dit is de foutmelding:
phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
Oh??? Hoe werkt dat dan??RickR86 schreef:Er is hier ook een service team die het voor je kan installeren.
Volg de volgende link: viewforum.php?f=70
De rest wijst zich vanzelf wel
Je moet wel ff een backup terug zetten want ze repareren geen mislukte installaties.
De rest wijst zich vanzelf wel

Je moet wel ff een backup terug zetten want ze repareren geen mislukte installaties.
Zorg ervoor dat er geen spatie of enter staat voor in het bestand: /language/nl/common.php (helemaal aan het begin)
We proberen de support en service zo goed mogelijk gescheiden te houden om verwarring te voorkomen, als er specifiek gevraagd wordt of het gedaan kan worden door iemand mag er natuurlijk wel doorverwezen worden naar het Service of Gevraagd forum.
Code: Selecteer alles
<?php
Deze forums zijn enkel bedoeld voor support dus niet ongevraagd doorverwijzen naar diensten.RickR86 schreef:Er is hier ook een service team die het voor je kan installeren.
We proberen de support en service zo goed mogelijk gescheiden te houden om verwarring te voorkomen, als er specifiek gevraagd wordt of het gedaan kan worden door iemand mag er natuurlijk wel doorverwezen worden naar het Service of Gevraagd forum.
En zorg dat je het bestand
language/nl/common.php
opslaat als UTF-8 zonder BOM.Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!