Aanpassen Forum Vermelding Berichten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Limoonux

Aanpassen Forum Vermelding Berichten

Bericht door Limoonux » 29 dec 2008, 15:35

• Adres van je forum: http://www.hb-s.net
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Vermelding "geen/nieuwe berichten"

Hoe kan ik "er zijn nieuwe berichten" of "er zijn geen nieuwe berichten"voor het forum onderwerp verwijderen(voor de link die in het vet staat)en hoe kan een separator tussen forums/onderwerpen maken?Net zoals op dit forum, de vette tekst of link staat mooi vooraan links ,bij mij staat er telkens "er zijn nieuwe berichten"voor de tekst,dit wil ik weg hebben.

Alvast bedankt!
..

Jim
Contacteer:

Re: Aanpassen Forum Vermelding Berichten

Bericht door Jim » 30 dec 2008, 12:09

Als je de forums aanpast onder de Forums tab in het Beheerderspaneel, moet je even je gebruikersnaam weghalen uit het "Forum afbeelding" veld. Die heeft de oh zo behulpzame Firefox namelijk al automatisch voor je ingevuld waardoor je deze tekst krijgt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Limoonux

Bericht door Limoonux » 30 dec 2008, 14:05

Heeeeel vriendelijk bedankt,is inderdaad hiermee opgelost!

ladanivabelgium
Contacteer:

Bericht door ladanivabelgium » 30 dec 2008, 18:54

vreselijk bedankt. Hier zat ik ook al een paar uren mee in de knoei. Hiphip trouwens voor de zoekfunctie!

Gesloten