Mededeling plaatsen?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kimeta
Contacteer:

Mededeling plaatsen?

Bericht door Kimeta » 27 dec 2008, 20:35

..

Wellicht is het heel eenvoudig op te lossen, maar ben al ff bezig om het voor elkaar te krijgen dat ik mededelingen kan plaatsen, maar het lukt me simpelweg niet. Kan iemand mij helpen? Wanneer ik een bericht wil plaatsen zie ik geen optie/mogelijkheid om er een sticky of een mededeling van het bericht te maken.

Mid

Re: Mededeling plaatsen?

Bericht door Mid » 27 dec 2008, 20:46

Je zult het even bij de forumdienst moeten navragen.

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 27 dec 2008, 20:49

Oke, dank je voor je snelle reactie Mid!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 27 dec 2008, 21:22

Je dient de permissies correct in te stellen, ik geloof dat dit moderator permissies zijn.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 27 dec 2008, 21:27

paul schreef:Je dient de permissies correct in te stellen, ik geloof dat dit moderator permissies zijn.
Ze staan bij forumrollen en dan onder het tabje bericht.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 27 dec 2008, 21:28

maar ik ben de beheeder, is dat dit dan niet vrijwel automatisch.. moet je dat dus apart nog instellen?

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 27 dec 2008, 21:31

Dank je, heb net ff gekeken, maar daar staat een vinkje bij, als ja... maar toch kan ik geen mededelingen aanmaken of sticky;s... :roll:
Splashing Mudkip schreef:
paul schreef:Je dient de permissies correct in te stellen, ik geloof dat dit moderator permissies zijn.
Ze staan bij forumrollen en dan onder het tabje bericht.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 27 dec 2008, 21:41

Kimeta schreef:maar ik ben de beheeder, is dat dit dan niet vrijwel automatisch.. moet je dat dus apart nog instellen?
OK. Nee, bij eigenaar is dat niet standaard ja bij mijn weten, aangezien het geen beheerders mogelijkheid is maar een forum mogelijkheid.

Klik in ACP op permissies en dan forum permissies. Zorg dat voeral ingesteld is dat je daadwerkelijk mededelingen en stickies kan plaatsen. Je moet dit wle instellen voor de groep Beheerders, als dat jouw standaard groep is.

als je dit gedaan hebt zou het gewoon netjes moeten werken.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Kimeta
Contacteer:

Bericht door Kimeta » 27 dec 2008, 21:46

Jaaaaa, super, dat was ie Splashing Mudkip! Thanksssssssssssss!
Splashing Mudkip schreef:
Kimeta schreef:maar ik ben de beheeder, is dat dit dan niet vrijwel automatisch.. moet je dat dus apart nog instellen?
OK. Nee, bij eigenaar is dat niet standaard ja bij mijn weten, aangezien het geen beheerders mogelijkheid is maar een forum mogelijkheid.

Klik in ACP op permissies en dan forum permissies. Zorg dat voeral ingesteld is dat je daadwerkelijk mededelingen en stickies kan plaatsen. Je moet dit wle instellen voor de groep Beheerders, als dat jouw standaard groep is.

als je dit gedaan hebt zou het gewoon netjes moeten werken.

Gesloten