hallo
ik heb al een berichtje gezet of iemand mij kon helpen met het instaleren van een portal
hier is ook wel op gereageerd (masterbas) maar vervolgens gebeurt en niets
heb hem al een berichtje gestuurd een paar dagen terug maar krijg er gewoon geen andwoord op
dus weer mijn vraag wie kan mij helpen met het instaleren van een portal (portalphpbb3.com)
portal instaleren op phpbb3
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: portal instaleren op phpbb3
Ik neem aan dat je dit bij het service team hebt aangevraagt?
Zo ja, zal je in eerste instantie met degene die de opdracht heeft aangenomen contact opnemen, en zodra die niet reageert met niek (De teamleider van het service team) contact opnemen.
Zo ja, zal je in eerste instantie met degene die de opdracht heeft aangenomen contact opnemen, en zodra die niet reageert met niek (De teamleider van het service team) contact opnemen.
-
ja ik heb dus al meerdere keren een berichtje gestuurd maar hij reageert gewoon niet
kan jij me niet helpen paul?
groeten jeffrey
kan jij me niet helpen paul?
groeten jeffrey
Nee, daar heb ik helaas geen tijd voor. Het beste kan je dan even contact via PM met Niek opnemen.
Bas is uit het team gestapt ivm privéredenen & tijdsgebrek. Misschien kan je beter een nieuwe aanvraag plaatsen of, zoals Paul zegt, Niek een berichtje sturen. 

Voormalig Support Teamlid