brrrrr...Bas schreef:Whaaaa, de nieuwe »'s zijn irritant

brrrrr...Bas schreef:Whaaaa, de nieuwe »'s zijn irritant
Code: Selecteer alles
_______________
| | |
| | |
|------|------|
| | |
|______|______|
___| |___
(prachtig hé? :P )
Sinds Juli? Wat een verschrikkelijke slechte Service zeg.Kroker schreef:Ja daar heb je wel gelijk in. Wij zitten nu sinds Juli zonder telefoon, en me vader wordt helemaal gek van het bellen, worden we doorgestuurd, moet je een kwartier wachten, wordt je er vervolgens uit gegooid.
We hebben nu nog steeds geen telefoon...
Hier is het echt superpaul schreef:Ik gebruik geen eduram op HRO (KEn er wel op, maar werkt nog rottiger), we hebben nog een tweede netwerk voor HRO only studenten.
Wij deden het al tijdenPascal schreef:Mobiel bellen is niet leuk, echt niet
1&1 is slechter -- iemand zou 'gratis komen' voor aansluiten van een ADSL-verbinding, die kwam dus niet -- de helpdesk kon niet helpen wegens softwarefouten (ja hoor), en uiteindelijk geven ze een dynamischer IP dan de meest dynamische 'normale' IP-adressen: 2 keer per dag een anderRaimon schreef:Als je over slecht praat , dan is KPN het hoogtepunt.