Het centreren van de banner.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Tinman

Het centreren van de banner.

Bericht door Tinman » 16 dec 2008, 11:24

• Adres van je forum: http://www.autoinformatief.com/Forum
    Event. modificaties op je forum: N.V.T.
    Wanneer ontstond het probleem?N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja de banner.
    Wat is het probleem?
Ik wil de Banner die ik gisteravond op mijn forum geplaatst heb gecentreerd hebben. Ik heb er gisteravond al een tijdje op gezeten maar alle opties die ik via de zoekfunctie kon vinden hier werkten toch op de één of andere manier niet. Dus misschien dat iemand mij hier nog wat instructies kan geven.

Aangezien ik meerdere banners heb wil ik deze ook wel random laten verschijnen, is dit toevallig ook mogelijk of niet?

Ik wil dus mijn banner gecentreerd krijgen
Laatst gewijzigd door Raimon op 16 dec 2008, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Stijlen forum.

RickR86

Re: Het centreren van de banner.

Bericht door RickR86 » 16 dec 2008, 11:34

<CENTER>Banner code</CENTER>

Zo moet het wel lukken denk ik.

Tinman

Bericht door Tinman » 16 dec 2008, 13:24

RickR86 schreef:Zo moet het wel lukken denk ik.
Bedankt Rick, hij is nu in ieder geval een stukje opgeschoven, maar hij wordt niet helemaal gecentreerd. Hij staat maar een stukje naar rechts nu ipv goed in het midden.

Waar kan dit nu nog aan liggen?

En nu we toch bezig zijn, het lijkt alsof die blauwe balk achter de banner een regel te groot is, kan ik dit ook nog oplossen dat er niet zo'n blauwe balk onder de banner doorkomt maar dat het net zo wordt als de bovenkant van de banner?

RickR86

Bericht door RickR86 » 16 dec 2008, 13:31

Welke mod gebruik je eigenlijk voor de banners? Want sommige mod's hebben al een rotatie systeem ingebouwd.
En voor het centreren, probeer deze eens: <div style="text-align: center;">Banner code</div>

Tinman

Bericht door Tinman » 16 dec 2008, 13:43

RickR86 schreef:Welke mod gebruik je eigenlijk voor de banners? Want sommige mod's hebben al een rotatie systeem ingebouwd.
En voor het centreren, probeer deze eens: <div style="text-align: center;">Banner code</div>

Zover ik weet geen mod. Plaatje als .GIF geupload naar de imageset. En dan bij het administratiepaneel het hoofdlogo veranderen naar het plaatje wat er nu staat.

En volgens mij heb ik die div wat je hierboven plaatste al eens geprobeerd. Zal het even voor de zekerheid opzoeken ;)

Er staat nu het volgende;

Code: Selecteer alles

<div id="site-description">
				<center><td style="text-align: center;"><a href="{U_INDEX}">{SITE_LOGO_IMG}</a></td></center>
      </tr>
     <tr>	

RickR86

Bericht door RickR86 » 16 dec 2008, 14:37

Dan was ik met de verkeerde banner bezig, ik dacht die google adsense banner;)

Tinman

Bericht door Tinman » 16 dec 2008, 15:37

RickR86 schreef:Dan was ik met de verkeerde banner bezig, ik dacht die google adsense banner;)
Nou even voor de duidelijkheid nog maar ik heb heb dus over de Banner geheel bovenaan naast de zoekbalken. Met het rijtje auto's en AutoInformatief links onderin.

Plaats reactie