Is er een mod waarbij men per gebruiker of per groep het onderschrift kan vergrendelen (ook als deze er niet is)? Met vergrendelen bedoel ik het volgende:
- Als er een onderschrift is kan de gebruiker deze niet wijzigen of verwijderen. Alleen de moderators en beheerders kunnen het onderschrift wijzigen of verwijderen;
- Als er geen onderschrift is kan de gebruiker deze niet aanmaken. Alleen de moderators en beheerders kunnen het onderschrift aanmaken.
Als de vergrendeling (door moderator of beheerder) verwijderd is, verdwijnen daarmee ook de bovenstaande beperkingen.
Vergrendelen onderschrift
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Vergrendelen onderschrift
Voor zover ik weet is daar geen mod voor.
Je zou voor de gewenste gebruikers wel de onderschrijft permissies kunnen aanpassen zodat zij deze niet meer kunnen gebruiken.
ACP>Permissies>Permissies gebruiker>Type= Gebruiker permissies>Tab = Bericht>Kan onderschrift gebruiken
Je zou voor de gewenste gebruikers wel de onderschrijft permissies kunnen aanpassen zodat zij deze niet meer kunnen gebruiken.
ACP>Permissies>Permissies gebruiker>Type= Gebruiker permissies>Tab = Bericht>Kan onderschrift gebruiken
Re: Vergrendelen onderschrift
Bedankt, ik ga dat eens proberen.
EDIT: Dat is feitelijk de oplossing die ik zocht. Ik heb dan ook geen mod meer nodig.
EDIT: Dat is feitelijk de oplossing die ik zocht. Ik heb dan ook geen mod meer nodig.