Werkt een stijl van 3.0.3 op 3.0.4
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Werkt een stijl van 3.0.3 op 3.0.4
Werkt een style die werkt op phpBB 3.0.3 ook op phpBB 3.0.4?
Laatst gewijzigd door Raimon op 13 dec 2008, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp titel aangepast.
Reden: Onderwerp titel aangepast.
Re: Vraagje
3.0.4 heeft niet zo heel ingrijpende wijzigingen. Volgens mij zal je hiermee niet zoveel problemen krijgen
Het is uiteraard beter om de stijl ook op 3.0.4 te hebben 

Laatst gewijzigd door PhilipvD op 13 dec 2008, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zal wel soort van werken ( soms wel soms niet , dat ligt aan de wijzigingen die er zijn geweest), maar je zal wel diverse functionaliteit missen in de template, het verstandigste is gewoon om je stijl te updaten naar 3.0.4 aangezien er niet voor niets een update is geweest
, en een nieuwe versie kan weer bugs oplossen die in een vorige versie aanwezig waren.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
De maker van m'n style update hem al een paar versies niet meer en ik wil perse m'n style houden. Ik kan m'n phpBB 3.0.3 dus ongestoord updaten naar phpBB 3.0.4? Niet dat ik na het updaten niet meer kan inloggen, dat er fouten zijn enz? Doordat het dus een iets oudere style is.
Laatst gewijzigd door AHD op 13 dec 2008, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou kunnen. Mocht je je stijl willen laten updaten, bekijk dan deze post van Jim eens! 

Voormalig Support Teamlid
Is er iemand die het zeker weet?Raimon schreef:Soms wel soms niet.
Waarom denk je dat er een update is? , en je stijl zal nooit vlekkeloos werken zo als je een stijl van 3.0.3 op 3.0.4 gebruikt.AHD schreef:Is er iemand die het zeker weet?Raimon schreef:Soms wel soms niet.
Er zullen altijd bugs boven water komen, is het niet nu dan is het later.
Vooral nu met de nieuwe last ago feature en de memberlist fix, is het erg raadzaam om hem te updaten, kwestie van 5 minuten werk en klaar ben je, aangezien er diverse variabelen zijn verwijderd, aangepast, verbeterd is updaten een must.
Maar waarom update je je stijl niet, ipv steeds te vragen of ze geen problemen opleveren , het is makkelijker dan je denkt om hem te updaten

En in het vervolg graag een betere onderwerp titel gebruiken.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Ik denk dat de leden van het styles team op phpBB.com het ook wel zullen wetenJohan schreef:Leden van dit team denk ik.

Re: Werkt een stijl van 3.0.3 op 3.0.4
Als je een style gebruikt gebaseerd op Subsilver dan zijn er geen wijzigingen van versie 3.0.3 naar versie 3.0.4.
Je 3.0.3 style zal dan ook perfect werken op 3.0.4
Je kan dit nakijken op http://www.phpbb.com/files/release/phpB ... hanges.zip
De code changes voor Prosilver heb ik niet nagekeken, dus het kan zijn dat je daar wel wijzigingen moet uitvoeren
Je 3.0.3 style zal dan ook perfect werken op 3.0.4
Je kan dit nakijken op http://www.phpbb.com/files/release/phpB ... hanges.zip
De code changes voor Prosilver heb ik niet nagekeken, dus het kan zijn dat je daar wel wijzigingen moet uitvoeren

Re: Werkt een stijl van 3.0.3 op 3.0.4
Ik heb gisterenavond de stijlchanges gedaan van mijn prosilverstijl naar 3.0.4
Is best te doen deze update dit keer, zoiets kun je prima zelf gewoon stap voor stap alles aanpassen.
Is best te doen deze update dit keer, zoiets kun je prima zelf gewoon stap voor stap alles aanpassen.