Ik maak al een tijdje templates voor simple website's maar nu wil ik eens een keer een voor php maken.
Moet ik ergens rekening meer houden?
Heeft iemand een goede tut?
Of werkt het hetzelfde als gewoon website templates?
Alvast Bedankt,
Ruby
Hoe maak je phpbb template
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Hoe maak je phpbb template
Nou, het werkt in ieder geval niet zoals normale website templates omdat je bij phpBB met talloze functies in de templates rekening moet houden, hier is wel een goede hulpgids die je in ieder geval een beetje op weg zal kunnen helpen. 
Knowledge Base - How to create a Style [Basics]
Knowledge Base - How to create a new phpBB3 style

Knowledge Base - How to create a Style [Basics]
Knowledge Base - How to create a new phpBB3 style
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ok het is me nu duidelijk.
Bedankt
Slotje??
Bedankt

Slotje??
Let wel op bij deze, hij kan wat verouderd zijn, heb ik nog niet gechecked, maar kan zijn.Jim schreef:Knowledge Base - How to create a Style [Basics]
Ik heb hem geschreven, maar wist niet dat hij al was toegevoegd aan de Knowledge base

We doen enkel slotjes op topics die niet voldoen aan de regelsRubyR schreef:Ok het is me nu duidelijk.
Bedankt![]()
Slotje??