Gebruikers-IP's + IP historie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gebruikers-IP's + IP historie
Een tijdje terug had ik gezien dat je van een gebruikersprofiel kunt zien vanaf welke IP adressen is/werd ingelogd.
Toen besteedde ik er niet zoveel aandacht aan, maar nu wil ik graag weten waar ik het kan vinden. Hoe deed ik dat ook alweer?
Toen besteedde ik er niet zoveel aandacht aan, maar nu wil ik graag weten waar ik het kan vinden. Hoe deed ik dat ook alweer?
Laatst gewijzigd door john007 op 05 dec 2008, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Gebruikers-IP's
ACP>> Gebruikers en Groepen >> Zoek een lid: >> IP
Of bedoel je dit niet?
Of bedoel je dit niet?
Re: Gebruikers-IP's
Niet helemaal, dit is alleen het registratie IP adres.
Ik heb ooit eens een schermpje gezien dat lijkt op het gebruikersprofiel met daarbij de historie van IP adressen die gelogd zijn.
Ik heb ooit eens een schermpje gezien dat lijkt op het gebruikersprofiel met daarbij de historie van IP adressen die gelogd zijn.
Re: Gebruikers-IP's + IP historie
je kan via zoeken => user zoeken op IP zoeken
.

hmm, ja, maar dat is niet wat ik bedoel.
is een soort pagina als viewprofile.php waar dan naast de andere gegevens van het lid ook alle IP adressen staan waarmee deze heeft ingelogd.
is een soort pagina als viewprofile.php waar dan naast de andere gegevens van het lid ook alle IP adressen staan waarmee deze heeft ingelogd.
In subsilver2 als beheerder: log gewoon 1x in, ga op een bericht van iemand staan en klik op het vraagteken (berichtdetails). Je kunt dan onderaan alle IP-adressen zien, waarmee er berichten zijn geplaatst onder de titel: "IP-adressen waar de gebruiker berichten van heeft geplaatst".
Super! Dat was het ja!
Bedankt!
Bedankt!
Ik wist, wat je bedoelde. Graag gedaan!