Ik wil een project starten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Raimon
Contacteer:

Re: Ik wil een project starten

Bericht door Raimon » 30 nov 2008, 16:43

Wat werkt nog steeds niet?
Het zou handig zijn als je wat meer informatie geeft wat exact niet werkt, of het inloggen werkt niet, of de url werkt niet.
Indien het inloggen hierna niet werkt ( met append_sid) , zou het betekenen dat je cookies incorrect zijn gesteld.

blazejo

Bericht door blazejo » 30 nov 2008, 17:52

Alles staat juist, de cookie pad staat op /forum en en de rest is ook juist. En mijn probleem. Wel, zodra ik ingelogd ben en naar contact2.php in de algemene root ga, dan ben ik niet meer ingelogd. En als ik dan terug keer naar het forum moet ik me terug inloggen. Wat ik dus wil is op iedere pagina ingelogd zijn nadat je jezelf hebt ingelogd.

Mid

Bericht door Mid » 30 nov 2008, 18:23

Je cookies staan zo te zien NIET goed, dus zet die gegevens maar even hier neer om de juiste gegevens te kunnen krijgen. Het cookiepad bijvoorbeeld is normaal gesproken: /

blazejo

Bericht door blazejo » 01 dec 2008, 16:37

Is er een manier om dat buiten het admin panel te wijzigen? Want ik kan niet meer inloggen. Ik had mijn cookie pad naar /forum gewijzigd. En nu log ik in, maar word ik terug uitgelogd. Ideeën om dit te fixen?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 01 dec 2008, 16:48

In mijn artikel hier op phpBB.com heb ik nog 2 andere manieren beschreven hoe je je cookie settings kan veranderen zonder ACP toegang nodig te hebben.

Knowledge Base - Fixing incorrect cookie settings
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

blazejo

Bericht door blazejo » 01 dec 2008, 17:04

Het lukt me nog steeds niet. Probeer het zelf maar, zet er maar cookie.php achter. En in de database weet ik niet hoe. Dus wat moet ik nu doen?
Edit: Databse lukte ook niet, of doe ik iets fout?

blazejo

Bericht door blazejo » 01 dec 2008, 17:50

Ok, ik heb het gefixed! Ty for da info guys! Mja, hier zijn de instellingen om verder te gaan met mijn vraag.

Cookie domein: .pokerestless.100webspace.net
Cookie naam: Pokerestless
Cookie pad: /
Secure: Uitgeschakeld

Edit: Blijkbaar is mijn ander probleem van de custom pages ook opgelost, ty mensen!

blazejo

Bericht door blazejo » 06 dec 2008, 16:30

-NVM- Heb het antwoord via PM gekregen. :)

Plaats reactie