Ik wil graag oude onderwerpen verwijderen
Nu doe ik dit per onderwerp en ga daarna weer terug naar bv pagina 89
om de volgende te verwijderen
In phpbb2 kon je dan alle onderwerpen van bv pagina 89 aanvinken en te gelijk verwijderen
Kan dit nu ook in phpbb3 !
Zo ja waar kan ik dat dan doen
Onderwerpen verwijderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Onderwerpen verwijderen
Groetjes Tiny
-
Re: Onderwerpen verwijderen
Kan wel met de prune optie. (opruim optie)
Zal zo ff een tut voor je plaatsen!
@ laatste zin, hier de tut.
Beheerderspaneel --> Forums --> Klik op het groene icoontje achter een forum --> Dan Automatische forum-opruim instellingen bijna onderaan --> Schakel Ja aan --> En typ evt. nog wat voor de opties die daar onder staan --> Bevestig
Zo kan je het met alle forums doen, en zo worden ze volgens mij verwijderd
Zal zo ff een tut voor je plaatsen!
@ laatste zin, hier de tut.
Beheerderspaneel --> Forums --> Klik op het groene icoontje achter een forum --> Dan Automatische forum-opruim instellingen bijna onderaan --> Schakel Ja aan --> En typ evt. nog wat voor de opties die daar onder staan --> Bevestig
Zo kan je het met alle forums doen, en zo worden ze volgens mij verwijderd
Dit wordt niet gevraagt, graag enkel antwoord geven wanneer je het antwoord weet 

- paul
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Als je in een board zit, zie je ergens bovenaan staan 'moderator paneel' als je daarop klikt kan je meerdere topics in 1x aanvinken 

Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
-
- Contacteer:
Splashing Mudkip schreef:Als je in een board zit, zie je ergens bovenaan staan 'moderator paneel' als je daarop klikt kan je meerdere topics in 1x aanvinken
Geweldig dankje wel
Groetjes Tiny