Instalatie probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Bauke

Instalatie probleem

Bericht door Bauke » 28 nov 2008, 19:11

Hallo allemaal wie kan en wil mij helpen met het installeren van een Forum via Frondpage ( het programma is al op het web , maar dan krijg ik vragen over database namen...Mijn host is er maandag pas weer

Groet Bauke

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Instalatie probleem

Bericht door Paul » 28 nov 2008, 20:39

Ik heb je bericht even uit het andere topic gesplits als dat over een compleet ander onderwerp gaat. Graag voortaan niet andermans topics kapen :).

Bedankt.

john007

Re: Instalatie probleem

Bericht door john007 » 29 nov 2008, 09:12

Beste Bauke,

Om een forum te installeren heb je de gegevens nodig die je van je hostingprovider gehad hebt.

het is handig als je over de volgende gegevens beschikt:

FTP gegevens, Datbasegegevens (bijv. MySql), PhpMyAdmin.

Als je over de gegevens beschikt dan kun je het forum vandaag of morgen installeren. Als je deze gegevens niet hebt dan zul je even moeten wachten vrees ik.

Als laatste ben ik benieuwd waarom je het via Frontpage wil doen? Via je browser is zeker zo handig.

Gesloten