Hallo allemaal wie kan en wil mij helpen met het installeren van een Forum via Frondpage ( het programma is al op het web , maar dan krijg ik vragen over database namen...Mijn host is er maandag pas weer
Groet Bauke
Instalatie probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Instalatie probleem
Ik heb je bericht even uit het andere topic gesplits als dat over een compleet ander onderwerp gaat. Graag voortaan niet andermans topics kapen
.
Bedankt.

Bedankt.
Re: Instalatie probleem
Beste Bauke,
Om een forum te installeren heb je de gegevens nodig die je van je hostingprovider gehad hebt.
het is handig als je over de volgende gegevens beschikt:
FTP gegevens, Datbasegegevens (bijv. MySql), PhpMyAdmin.
Als je over de gegevens beschikt dan kun je het forum vandaag of morgen installeren. Als je deze gegevens niet hebt dan zul je even moeten wachten vrees ik.
Als laatste ben ik benieuwd waarom je het via Frontpage wil doen? Via je browser is zeker zo handig.
Om een forum te installeren heb je de gegevens nodig die je van je hostingprovider gehad hebt.
het is handig als je over de volgende gegevens beschikt:
FTP gegevens, Datbasegegevens (bijv. MySql), PhpMyAdmin.
Als je over de gegevens beschikt dan kun je het forum vandaag of morgen installeren. Als je deze gegevens niet hebt dan zul je even moeten wachten vrees ik.
Als laatste ben ik benieuwd waarom je het via Frontpage wil doen? Via je browser is zeker zo handig.