phpBB.nl into the music!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB.nl into the music!
Toen ik vorige week naar 013 in Tilburg ging voor Simple Plan was ik voor 2 enkeltjes iets meer dan 7 euro kwijt
Dat was het heel zeker waard.

My God! Nostalgie bekroop me...^^"
Wie kent dit soort liedjes nog? Of deze band? xD
Wie kent dit soort liedjes nog? Of deze band? xD
Zo fout...
The witch doctors meen ik, of was dat de titel, en heette de band Cartoons?

The witch doctors meen ik, of was dat de titel, en heette de band Cartoons?
Wijziging: Jep, dat was 'm
En als we toch op de foute toer gaan:Re: phpBB.nl into the music!
Dan moet ik er maar even een goed nummer tegenover zetten.
M.I.A. Paper Planes.
Je vind het verschrikkelijk of je vind het geweldig
M.I.A. Paper Planes.
Je vind het verschrikkelijk of je vind het geweldig

... Maar ik modereer (nog) niet.
Verschrikkelijk is sterk uitgedrukt, maar ik vind het maar niets. Melodietje is 23847320 in een dozijn (ok, technisch klopt het maar zooo makkelijk en ongeïnspireerd) en de tekst is een onsamenhangende verzameling van "ik ben geweldig", "anderen vinden zichzelf goed, maar ik ben beter", "democratie in de derde wereld".... Ik bedoel:
Ik heb altijd best respect voor muziek die mijn smaak niet is, mits het kwaliteit heeft. ^Datte, dat lijkt nog niet eens op kwaliteit. Laten we wel wezen: Tarzan&Jane en Witchdoctor zijn ook geen hoogstandjes, maar gáán nog ergens over. Grote nonsens, maar pretenderen ook niet meer te zijn dan dat.
Come on...azlyrics schreef:Pirate skulls and bones
Sticks and stones and weed and bongs
Running when we hit 'em
Lethal poison through their system
No one on the corner has swagger like us
Hit me on my Burner prepaid wireless
We pack and deliver like UPS trucks
Already going hell just pumping that gas
Ik heb altijd best respect voor muziek die mijn smaak niet is, mits het kwaliteit heeft. ^Datte, dat lijkt nog niet eens op kwaliteit. Laten we wel wezen: Tarzan&Jane en Witchdoctor zijn ook geen hoogstandjes, maar gáán nog ergens over. Grote nonsens, maar pretenderen ook niet meer te zijn dan dat.
Coldplay - Lovers In Japan
Wiew!
Mijn favoriete nummer, van m'n favoriete band mag hier natuurlijk niet ontbreken;
De wiki van Coldplaying heeft meer informatie over Lovers in Japan, met onder andere background;
Zo is het al enorm gaaf, live was het helemaal genieten!

De wiki van Coldplaying heeft meer informatie over Lovers in Japan, met onder andere background;
En dan natuurlijk de video;When asked about the development of the song, during a track-by-track reveal, Will Champion said: "We were in a studio in New York, this place called the Magic Shop, and it had this thing called a tack piano there, which sounds like an old honky-tonk piano, where you put little tacks in the hammers, so it sounds like more of a harpsichord almost. And so we wanted to use that kind of sound, but we didn't have a tack piano, so rather than sample it, we went and bought an old piano from the shop up the road from our studio, and we bought a load of tacks, and me and Guy and Jon spent a couple of hours pushing tacks into the piano hammers."
Lovers In Japan is a more upbeat, less dense number that sees Martin feeling less oppressed. Key lyric: "I have no doubt one day the sun will come out."
Entertainment Weekly printed an article on Coldplay and the new album with a new song slant on some of the songs - from the band's perspective. Here is the excerpt of Lovers In Japan: "No one associates romance with Japan," says Martin of the song that most resembles the familiar wistful Coldplay style. "Everyone thinks Japan is just about Hitachi and neon signs, but every time we're there, we see these amazing sunrises. It's very sexy."
On the album, Lovers in Japan shares track #5 with another, seperate song, Reign Of Love.
An acoustic recording of the song was given away exclusively to those who pre-ordered the album through iTunes.
Zo is het al enorm gaaf, live was het helemaal genieten!

Het is inderdaad een vette clip/band
De clip was, toen hij net uit was, 2 dagen gratis in de US iTunes Store dus toen heb ik er ook even snel beslag op gelegd 

Het blijft een van m'n favorieten:
Van mijn zoontje van 10 maanden ook.Salomon schreef:Het blijft een van m'n favorieten:
Klinkt iig bijna hetzelfde als het mobiel lichtapparaat wat boven zijn bed hangt

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Als we het dan toch over gamemuziek hebben...
Om in het juiste thema te blijven Alone in the Dark ;
Tiesto
Tiesto

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Dan is hier de ultieme:Lucas schreef:Als we het dan toch over gamemuziek hebben...
Serieus, 7 nerds op een podium die 3 kwartier dit soort muziek maken. Lowlands kan af en toe vaag zijn, dit was übervaag.

Voor gitaristen/drummers/mensen die ervan houden:

Voormalig Support Teamlid
ZO is dat!

Die slagsmalsklubben hebben ook wel skills

Ik heb vandaag ook iets anders aan mezelf ontdekt.
Ik merkte dat ik een Hardcore nummer goed vond

Abyss & Judge - Rapture
http://www.youtube.com/watch?v=C3w-tRMeXs0
Flash werkte niet?
Code: Selecteer alles
flash=425,344
gebruik de url uit "embed" 

- Dark Inca
Ik vind dit echt een mooi nummer.
Lisa Miskovsky - Still Alive
Toch niet die van mirrors edge he? Ik hou meer van de portal still alive...
Je wordt ook echt gehersenspoeld met het feit dat ze still alive is, in Portal is dat viel subtieler gedaan... Daar hoor je het veel vaker.
Je wordt ook echt gehersenspoeld met het feit dat ze still alive is, in Portal is dat viel subtieler gedaan... Daar hoor je het veel vaker.
Hyves is Hyves

Waar is die muziek nou op gebaseerd?
Life is Life van de Hermez House Band (Dacht bavaria reclame)