Offtopic, De kleurige herfstbar (deel 5)
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Algemene Chat (deel 5)
Of,
[AC] Waar we sympathiseren ?
[AC] Waar we sympathiseren ?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Voor 17.00, of wanneer er meer als 80% kinderen aanwezig is mag er geen alcohol geschonken worden.BetaDevil schreef:Volgens de wet wel, maar mammie vindt het nog niet goed
Ik weet niet hoe het in NL juist zit, maar hier mag je bier krijgen als volwassenen toestemming geven, dus ga ik met jullie op café (in BE natuurlijk) en geef ik toestemming, dan is hier alles in orde 

Je moet altijd 16 zijn (Voor licht alcoholische dranken), en 18 voor de rest.Dark Inca schreef:Ik weet niet hoe het in NL juist zit, maar hier mag je bier krijgen als volwassenen toestemming geven, dus ga ik met jullie op café (in BE natuurlijk) en geef ik toestemming, dan is hier alles in orde
Voor cafehouders gelden nog aparte regels wanneer ze mogen schenken.
Dus geen bier voor Paul 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Zo ver ik weet ben ik 16+Raimon schreef:Dus geen bier voor Paul

-_-paul schreef:Zo ver ik weet ben ik 16+Raimon schreef:Dus geen bier voor Paul. Ik krijg trouwens nog 19 kratjes bier van je.
krat bier = 24 flessen?
Jep.Dark Inca schreef:krat bier = 24 flessen?
Paul wil gewoon graag naar de aa .
aa is niet te drinken.Raimon schreef:Paul wil gewoon graag naar de aa .
Cola met cherry smaak =Dpaul schreef:aa is niet te drinken.Raimon schreef:Paul wil gewoon graag naar de aa .
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
bier.Splashing Mudkip schreef:Cola met cherry smaak =Dpaul schreef:aa is niet te drinken.Raimon schreef:Paul wil gewoon graag naar de aa .
- Jan
- Contacteer:
Google Gulp blijft nog steeds lekkerste!
Ik ken dat spul niet 

Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
- Gamemaniak
- Contacteer:
Doe mij maar een lekkere Protein 80 choco shake 

Nou dan even de stand van zaken met betrekking tot Coen...Splashing Mudkip schreef:@ Derky,
Is al wat duidelijker ja, maar Coen zit er wel nog in, en die staakte ook, dus waaorm Bee eruit, en Coen niet? Tenzij er een woordenwisseling is geweest, of Bee er uiteindelijk toch zelf voor gekozen heeft.
Denk dat het straks duidelijker word als Dark Inca ook een bericht heeft neergezte ging die nog doen zei die
Coen, dit is geen aanval op jou
Zoals jullie wellicht hebben gezien is Coen gedegradeerd van teamleider naar gewoon teamlid. Ik heb een gesprek met hem gehad hierover en hij gaf aan dat hij gister een gesprek heeft gehad met Tom maar: "Het was een gesprek, maar daar werd niets duidelijk in". Vanmorgen was hij geen teamleider meer en na eigen zeggen weet hij niet waarom.
Coen geeft ook aan hier verder geen tijd meer in te willen steken vandaar dat ik hem (in overleg) uit de moderatorgroep heb gehaald nu. Mocht hij deze week een goed gesprek hebben met Tom en beiden kunnen weer door 1 deur dan voeg ik hem gelijk weer toe.

Ik wil hierbij Bee (Bas) en Coen ontzettend bedanken voor hun inzet en wens hun het beste toe.

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Waar veel mensen met elkaar samenwerken, kunnen er verschillen van inzicht ontstaan, die helaas ook een groei uit elkaar kunnen betekenen...Derky schreef:Ik wil hierbij Bee (Bas) en Coen ontzettend bedanken voor hun inzet en wens hun het beste toe.

paul, spreek nog eens engels ? 

heb ik dat dan ooit gesproken?svenn schreef:paul, spreek nog eens engels ?