Bedankt voor jullie reacties. Ik zal de database eens doorlopen om ongewenste keys te verwijderen. (eerst wel een backupje uiteraard

)
Er waren geen posts meer van deze users, dus wat dat betreft zal het forum zelf er niet veel last van ondervinden.
Toch is het wel onhandig dat je in de controlpanel users één voor één moet verwijderen. Als er een kleine 100 in staan die je moet weghalen is dat best een grote klus.
Anyway... bedankt voor jullie reacties!
edit: ----------------------------------------------------
Ik geloof dat ik iets te voorbarig ben geweest wat het verwijderen van die gebruikers betreft. Er is dus wél een mogelijkheid in de controlpanel om in grote hoeveelheden, users te verwijderen. Ik heb gewoonweg niet goed genoeg gezocht.
Mocht iemand dezelfde domme fout gemaakt hebben als ik en zonder nadenken in de database te zijn gaan wroeten; hierbij een paar queries om te kijken in bepaalde tabellen of daar nog vervuiling is achtergebleven.
Let op: het gebruik hiervan is voor eigen risico en maak vooraf in ieder geval een goede backup.
Code: Selecteer alles
select * from phpbb_user_group where user_id not in (select user_id from phpbb_users)
select * from phpbb_posts where poster_id not in (select user_id from phpbb_users)
select * from phpbb_topics_posted where topic_id not in (select topic_id from phpbb_topics)
select * from phpbb_topics_posted where user_id not in (select user_id from phpbb_users)