phpBB Nederland meeting
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB Nederland meeting
Ik heb nog iets goedkopers gevonden, 25 euro voor 1 persoon inclusief ontbijt op 350 meter van station Utrecht Zuilen en naast een bushalte met meerdere stadslijnen naar CS (busstation is aan de ene kant van het station, jaarbeurs aan de andere kant). PB maar voor een telefoonnummer.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Misschien stelt Ramon ruimte beschikbaarDark Inca schreef:nja, het probleem blijft op zich hetzelfde, ik moet zorgen dat ik goedkoop van vrijdag op zaterdag kan overnachten

Da's geen beste buurt, zeker in het weekend.....Bee schreef:op 350 meter van station Utrecht Zuilen
Zo slecht kan het nou ook weer niet zijnMid schreef:Da's geen beste buurt, zeker in het weekend.....Bee schreef:op 350 meter van station Utrecht Zuilen

... Maar ik modereer (nog) niet.
- Jan
- Contacteer:
Er zal wel nog een lekker warm plekje onder een of andere brug vrij zijn neem ik aanDark Inca schreef:nja, het probleem blijft op zich hetzelfde, ik moet zorgen dat ik goedkoop van vrijdag op zaterdag kan overnachten

25 euro om in een kartonne doos wat te eten 

Binnenkort Phpbb2Support.nl ! voor al je problemen/mods etc voor Phpbb2
We zoeken nog leden !!
We zoeken nog leden !!
Onder de Marnixbrug, vlak bij de bootjes met de mooie, rode lichtjes; een echt warme buurt...Jan schreef:Er zal wel nog een lekker warm plekje onder een of andere brug vrij zijn neem ik aan

- Ramon Fincken
- Contacteer:
eu ja ik heb wel plaats, prima wijk trouwens ook ( lunetten )
maar dat wil ik wel vantevoren weten ( en dan heb ik t over MEER dan 3 dagen vantevoren )
maar dat wil ik wel vantevoren weten ( en dan heb ik t over MEER dan 3 dagen vantevoren )
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Lunetten, de wijk met de gigantische paddo waarop in spiegelbeeld de naam geschreven staat... Rare jongens, die lunettenaren. 

- MandersOnline
- Contacteer:
Helaas zal ik niet kunnen komen heb al meerdere dingen op de zaterdag geplant staan.
- Ramon Fincken
- Contacteer:
Even een melding van mij, ik heb die dag iets met een vriendin afgesproken. Er is een kans dat we beiden op de HCC rond gaan lopen, maar kan niets beloven.
helaas vervalt hiermee wel mijn aanbod voor een slaapplek
helaas vervalt hiermee wel mijn aanbod voor een slaapplek

Ik ga nu met school op vrijdag
dus tevens vervalt voor mij nu de aanwezigheid.

ik ga ook op vrijdag, daarom dat ik in NL wil blijvenBetaDevil schreef:Ik ga nu met school op vrijdagdus tevens vervalt voor mij nu de aanwezigheid.

Laat antwoord maar ik had gisteren net mijn mail naar je getypt, net voor het versturen zie ik dit, spijtig, maar veel plezier met je vriendinRamon Fincken schreef:Helaas vervalt hiermee wel mijn aanbod voor een slaapplek

- Ramon Fincken
- Contacteer:
mail?
je hebt me toch niet op mijn hotmail gestuurd he? dat is geen mailadres.
In de contactlijst kun je mijn adres vinden
je hebt me toch niet op mijn hotmail gestuurd he? dat is geen mailadres.
In de contactlijst kun je mijn adres vinden

Nee hoor, niet je hotmail, maar zoals ik zei, zag ik dit topic nog snel genoeg om het niet te verzenden.
Hoi,
De aanmeldingen vallen een beetje tegen, maar we zijn nog steeds gewoon aanwezig op de HCC dagen! Je kan je ook nog steeds gewoon aanmelden voor deze meeting, door een email te sturen naar paul999@phpbb.com.
De meeting zelf vind plaats op zaterdag, van 12.00 tot 13.30. Op deze tijd zijn phpBB.nl, phpBBservice en phpBB.com teammembers aanwezig. Je kan ons vinden op het ontmoetingsplein. (De exacte plek waar dit is weet ik niet, er is momenteel op de HCC site geen plattegrond te vinden. Zodra deze beschikbaar is update ik dit bericht).
De volgende mensen hebben zich momenteel aangemeld:
De aanmeldingen vallen een beetje tegen, maar we zijn nog steeds gewoon aanwezig op de HCC dagen! Je kan je ook nog steeds gewoon aanmelden voor deze meeting, door een email te sturen naar paul999@phpbb.com.
De meeting zelf vind plaats op zaterdag, van 12.00 tot 13.30. Op deze tijd zijn phpBB.nl, phpBBservice en phpBB.com teammembers aanwezig. Je kan ons vinden op het ontmoetingsplein. (De exacte plek waar dit is weet ik niet, er is momenteel op de HCC site geen plattegrond te vinden. Zodra deze beschikbaar is update ik dit bericht).
De volgende mensen hebben zich momenteel aangemeld:
- Ramon fincken
- Niek
- Dark Inca
- Satshow
- Fluring Lives
- Raimon
- Paul
De kans is zeer groot dat ik ook aanwezig zal zijn, maar zal het pas vrijdag 100% kunnen bevestigen.
Als het kon zal ik komen,
Maar ik kan niet.
Maar ik kan niet.

Heren, hoe was het? Elkaar nou zo in het echt zien?