Beste,
ik heb phpBB3 gedownload en uitgepakt met winzip 12.0. Blijkbaar worden niet 'alle' bestanden uitgepakt.
Wat is hiervan de reden?
Ik hab alle uitgepakte bestande geupload met FileZilla naar httpdocs/phpBB3/... en volgens de installatieprocedure heb ik CHMOD 0777 toegepast op de directory phpBB3.
Na het ingeven van de url http://www.mijndomieinnaam.be/phpBB3/install/index.php krijg ik een wit scherm, maw, het installatiescherm verschijnt niet.
Is het ook normaal dat config.php niets van info bevat ?
Graag enige informatie hierover.
Alvast bedankt,
Marc
Installatie phpBB3
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Re: Installatie phpBB3
Tsja, normaal worden alle bestanden uitgepakt, hierbij zou je moeten kijken naar je programma die de bestanden uitpakt. Daarbij is het normaal dat config.php in het begin helemaal leeg is, die word tijdens de installatie gevuld.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
Re: Installatie phpBB3
Jim schreef:Tsja, normaal worden alle bestanden uitgepakt, hierbij zou je moeten kijken naar je programma die de bestanden uitpakt. Daarbij is het normaal dat config.php in het begin helemaal leeg is, die word tijdens de installatie gevuld.
De volgende bestanden zijn uitgepakt met winzip:
adm/
cache/
docs/
download/
files/
images/
includes/
ht.access/
common.php
config.php
cron.php
faq.php
De volgende zijn niet uitgepakt:
index.php
mcp.php
memberlist.php
posting.php
report.php
search.php
style.php
ucp.php
viewformum.php
viewonline.php
viewtopic.php
Dus als gevolg heb ik deze bestanden manueel uitgepakt en geplaatst in de map phpBB33 op mijn bureaublad, en nadien nog eens geupload. De map phpBB33 is met CHMOD 0777 .... blanco ....
Door het blanco scherm moet er dus nog iets niet correct zijn want ik heb nog steeds een blanco scherm.
Dus wie kan mij helpen? waarvoor alvast dank...