- Modificatie & Versie: /
Directe link naar de modificatie: /
Adres van je forum: http://www.wiidsplanet.nl
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Het is niet echt een probleem, maar ik zoek een soort nieuwsbot, die automatisch nieuwspost doormiddel van rss berichten van andere sites. Hopelijk is duidelijk wat ik bedoel
Thnx Alvast!
Nieuwsbot mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Springerwt
- Contacteer:
Nieuwsbot mod
Re: Nieuwsbot mod
De enige die mij bekend is, is LastRSS autopost bot. Nog in developmentfase, beheer via phpmyadmin en alles via 1 bot. Maar het werkt wel. Ik gebruik hem zelf ook. 

- Springerwt
- Contacteer:
Hmm okee thnx voor de tip, maar dat gaat niet helemaal werken voor mij via phpmyadmin 

Waarom niet, te moeilijk of niet beschikbaar? In dat eerste geval helpt deze tutorial je misschien verder.
Verder is het wel de planning van Smix om in versie 0.2.0 ACP management toe te voegen. Dat zal alleen nog even duren en bovendien: je zult toch hoe dan ook bij de installatie SQL opdrachten moeten uitvoeren. En dan kom je toch weer bij phpmyadmin uit.
Verder is het wel de planning van Smix om in versie 0.2.0 ACP management toe te voegen. Dat zal alleen nog even duren en bovendien: je zult toch hoe dan ook bij de installatie SQL opdrachten moeten uitvoeren. En dan kom je toch weer bij phpmyadmin uit.
- Springerwt
- Contacteer:
Het eerste
Ben niet handig met phpmyadmin. Maar ik ga er toch is naar kijken!